Tagga till inför Batman: Arkham Asylum

Robot
Medlem
Tagga till inför Batman: Arkham Asylum

Ser sköj ut, får vänta dock då ja lirar på pc'n.

Medlem

Riktigt nice tror det blir ett köp till Xbox.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Ni glömde ett "na" !

Medlem

Nej usch, inte Batman! Christopher Nolans mästerverk (BB & TDK) finns det ingenting att klaga på. Men Batman som ett spel?? Njaeee. Det vore toppen om dom här gör ett Spindelmannen spel nu när dom är klara med detta. Och inte så barnvänligt.

Då skulle jag köpa det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Nej usch, inte Batman! Christopher Nolans mästerverk (BB & TDK) finns det ingenting att klaga på. Men Batman som ett spel?? Njaeee. Det vore toppen om dom här gör ett Spindelmannen spel nu när dom är klara med detta. Och inte så barnvänligt.

Då skulle jag köpa det.

Har du ens prövat demot, spelet är ju briljant.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Remus:

Nej usch, inte Batman! Christopher Nolans mästerverk (BB & TDK) finns det ingenting att klaga på. Men Batman som ett spel?? Njaeee. Det vore toppen om dom här gör ett Spindelmannen spel nu när dom är klara med detta. Och inte så barnvänligt.

Då skulle jag köpa det.

Har du ens prövat demot, spelet är ju briljant.

Om personen föredrar Spindelfjanten framför Batman så är det nog ingen idé att tipsa om demot, han är förlorad!


signatur
Medlem

Givet köp till pc.

Medlem

Vilken helt otrolig stämning det var i Trailern. Bästa Trailern jag sett på väldigt länge.


signatur

Wii, Power Mac G5 Quad, MacBook Pro Core Duo.

Medlem

woho spelen släpps alltid på dom dagarna jag jobbar väldigt tråkigt

Skrivet av rigge:

Ser sköj ut, får vänta dock då ja lirar på pc'n.

Tills när ?? Har beställt på cdon o datumet var ju den 27/8... är det fram flyttat?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag måste erkänna att jag fan den nedersta länken mer intressant.

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av rigge:

Ser sköj ut, får vänta dock då ja lirar på pc'n.

Tills när ?? Har beställt på cdon o datumet var ju den 27/8... är det fram flyttat?

18 september förmodligen! Jäkla jänkarna får det nog idag.


signatur
Medlem
Skrivet av Remus:

Nej usch, inte Batman! Christopher Nolans mästerverk (BB & TDK) finns det ingenting att klaga på. Men Batman som ett spel?? Njaeee. Det vore toppen om dom här gör ett Spindelmannen spel nu när dom är klara med detta. Och inte så barnvänligt.

Då skulle jag köpa det.

Precis så tänkte jag också innan jag testade demot. Nu tycker jag att spelet är helt underbart och har det bokat.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Förbokade till PS3 för bra länge sen. Tror på detta spel blir mycket bra. På torsdag så visar sig sanningen.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Remus:

Nej usch, inte Batman! Christopher Nolans mästerverk (BB & TDK) finns det ingenting att klaga på. Men Batman som ett spel?? Njaeee. Det vore toppen om dom här gör ett Spindelmannen spel nu när dom är klara med detta. Och inte så barnvänligt.

Då skulle jag köpa det.

Har du ens prövat demot, spelet är ju briljant.

Om personen föredrar Spindelfjanten framför Batman så är det nog ingen idé att tipsa om demot, han är förlorad!

Antagligen är det så...
Jag ser fortfarande fram emot spelet!


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar