Mass Effect 2 samtidigt på pc och Xbox 360

Robot
Mass Effect 2 samtidigt på pc och Xbox 360
Medlem
Mass Effect 2 samtidigt på pc och Xbox 360

awsome!

Medlem

Fy satan så skönt att höra.

Medlem

Trevligt!


signatur

Meep!

Inaktiv
Medlem

Bra Bioware, sedan så slipper de, förhoppningsvis, massa pirattjafs...

Medlem

Kanske en ickenyhet, då man förstått så via all tal om spelet. Icke desto mindre trevligt att det är officiellt bekräftat.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Kör just nu igenom Mass Effect och 2an kan inte komma fort nog!

Inaktiv
Medlem

<3 Bioware


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Skrivet av depthless:

Bra Bioware, sedan så slipper de, förhoppningsvis, massa pirattjafs...

Är nog ingen fara jag läste i tidningen att piratsajten inte finns mer. Så nu måste de köpa spelet istället hehe


signatur
Medlem

jag har ett problem jag har spelat igenom ettan och hade tänkt och föra över datan till tvåan (och det vill man ju) men det var på easy och jag ville ha en större utmaning så jag har nu försökt på hardcore
och denna svårighets graden gav mig en helt ny åsikt om "svårt" och jag är fast på det där stället fullt med arachnids (spindlar med tentakler) jag behöver ingen hjälp med pussel de var enkla men det skulle vara bra om någon hade ett par tips om hur man tar hand om flera arachnids på samma gång =/


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

KoP
Medlem

Underbart att det kommer samtidigt både på Sexbox och pc denna gång. Slipper vi gnäll ifrån pc-gamers som tycker det är orättvist att dom inte får spelet i samma veva som det kommer på Sexbox. Men vem vet? Finns fortfarande tid för Bioware att fucka upp.

Inaktiv

Oj, vilken hat sten mot konsol-utvecklare som släpptes nu... några kvar uppe i halsgropen men vilket steg!

Skrivet av poliiz:

Oj, vilken hat sten mot konsol-utvecklare som släpptes nu... några kvar uppe i halsgropen men vilket steg!

Eh nej hatstenen är väl knappast att konsoler skulle få spelet först. Hat stenen är ju snarare att man får konsol spel till PC.

Deadspace t.ex. Stor mening att ens släppa det till pc när tangentbordet är FUCKAT åt h******


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av depthless:

Bra Bioware, sedan så slipper de, förhoppningsvis, massa pirattjafs...

Är nog ingen fara jag läste i tidningen att piratsajten inte finns mer. Så nu måste de köpa spelet istället hehe

javisst...


signatur

Jaha, om du läser det här så dödade jag visst inte tråden...

1
Skriv svar