Se kända skejtare hylla Tony Hawk's Ride

Robot
Medlem
Se kända skejtare hylla Tony Hawk's Ride

"Den ena vill spela det med alla sina vänner, den andre med sin dotter." Nu var det ju iofs samma person som sa det ^^

Tony Hawk är arkad jämfört med Skate. Dessutom är det ju bara massa fjantar som hyllar spelet. Ryan Sheckler, jäkla MTV sellout.

Medlem

Alltså ingen av de där som "hyllade" spelet menar ju det som de säger. De får ju massor av pengar för att hylla spelet och det märks speciellt på att det är sådana där skatare som är kända på TV som Ryan Sheckler och Tony Hawk. När småkidsen ser att folk som de känner till "tycker om" spelet så lockar det fler småbarn som köper spelet.

Ingen som åker riktig skateboard kan säga att det är "the most virtually real skateboarding game ever" som Tony Hawk säger. Jag vet inte om han är ett naturunder men det finns ingen i världen som gör en 360 flip som är 5 meter hög och sedan går över till en bluntslide och hoppar av med en 5 meter hög ollie igen.

Skate är det spelet som är närmast verkligheten av alla skateboardspel som finns. Dock är det fortfarande lite arkad då man gör jävligt höga ollies när man hoppar av från saker man grindar på, men det går att lösa genom att göra såkallade "no pop" tricks.

Medlem

Vad är det som hindrar dom från att släppa skiten till PC undrar jag. Kan ju knappast vara piratkopiering om man ändå måste ha den där plast-plankan lixom.

Medlem

Fanns det inte en sån förr till PSOne, fast för snowboard spel. Antar att den kunde användas till skateboard spel också men den var väl ämnad för snowboard.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ser ut som första Tony Hawk-spelet som kom. Kanske lite fulare. Kan bli bra. Plankan till Wii är ju rätt kul.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

haha det såg ju faktiskt riktigt jävla löjligt ut.
jag som hoppades på ett bra Tony Hawk spel för att bygga upp tävlingsmomentet i speltillverkande.. näe, skate 2 fortfarande då och invänta skate 3

Medlem

Får man inte se vad de fick också? Det skulle ju vara roligare!

Medlem

Jag vet att jag sagt det förr, men tycker det är ännu mer relevant nu, varför inte bara plocka upp en riktig skateboard?

Jag antar att det har med rädslan att göra bort sig att göra, eller kanske att ramla å slå sig, men fan, lite skit får man tåla!

1
Skriv svar