Pac-Man dödar mänskligheten i Adam Sandler-filmen Pixels
Det där ser ut som en riktig skitfilm. Hur kan den ha fått finansiering överhuvudtaget?
Haha mr Sandler har väl finansierat det själv , jag har svårt att se någon annan möjlighet
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
Alltså, Adam Sandler... Har han varit med i någon bra film?
Ja, absolut!
När han inte medverkar i någon komedi där han alltid spelar samma roll.
Se honom.istället seriöst i Vänner för livet (Reign over me) samt Punch Drunk Love.
Every trophy counts...
Visst representerar Sandler inte höjden av intelligent humor, men jag brukar ändå få ut några sköna garv av hans mer skruvade filmer. Det sagt så förblir hype-mätaren sval med den här trailern. =/
Adam Sandler spelar antingen en person med någon form av mentalt handikapp eller någon arg person. Räkna med mycket skrikande, dålig sång i falsett och allmän under-bältet-humor.
Ingenting för mig, men props till honom för att hova in pengar utan dess like samt att han håller sina avdankade SNL-vänner försedda med pengar.
Welcome to the Manglerdome
Happy Gilmore är ju en JÄÄÄVLIGT bra film...
grown ups är inte dålig den heller!
Jag gillade The click faktiskt, det är nog den enda, annars är Adam Sandler en tråkig och trött komiker som egentligen bara är rolig för han är tråkig.
Det finns några tidiga alster som kan fungera. Men överlag är han ett rejält stort skämt. Allt han kan är mobbing humor och kiss och bajs humor.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Det finns några tidiga alster som kan fungera. Men överlag är han ett rejält stort skämt. Allt han kan är mobbing humor och kiss och bajs humor.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Happy Gilmore är ju en JÄÄÄVLIGT bra film...
grown ups är inte dålig den heller!
Jag gillade The click faktiskt, det är nog den enda, annars är Adam Sandler en tråkig och trött komiker som egentligen bara är rolig för han är tråkig.
Skulle nog säga att hans filmer inte ens är roliga för att de är dåliga.
Problemet med komedi är att om den inte är rolig då missar den helt och Adam Sandler är inte rolig.
Hans filmer han gör nu är som de skämt filmerna de hade som exempel i Tropic Thunder, det är hans filmer idag.