Vi delar ut nya Heroes of the Storm-inbjudningar!
Stryk helgplanerna - det finns lanes att pusha och creeps att mörda.
Tips till er som vill börja spela och fått nyckel:
Levla gubbarna till level 5 så får ni 500guld.
Spela med en kompis så är det +50% i XP.
Fördelen med att köra till level 5 på varje gubbe man har tillgänglig är att man får ett hum om vad gubben kan prestera.
Kör hårt så syns vi kanske i Nexus.
Billybob har ett bra tips! Det är liksom 2 in 1, du känner om du senare vill köpa hjälten för guldet på det sättet samt tjänar en slant på samma gång. Även värt att planera litet med just guldet om du inte tänkt investera pengar i bundles eller på specifika hjältar.
Tycker HotS styrka ligger i att det känns mer team deathmatch än traditionell moba. Det är bara mer dueller än i t.ex LoL, som naturligt uppstår då man kämpar över specifika mål på kartan. Men det beror ju litet på vad man vill ha ockå, tycker man om den långsamma början i andra mobas är det kanske inte lika kul.
kul, har inte kunnat lada sidan i 2 timmar nu :/
Fortfarande problem?
Om någon kan erbjuda en extra nyckel till mig så jag kan spela med flickvännen så skulle jag bli överlycklig. Har missat hur många utdelningar som helst, köpte in mig själv i betan. Kan erkänna att det inte riktigt var inte värt det. Man fick en skrattretande liten mängd content för 300 spänn.
Annars är spelet hur kul som helst. Och ett av de få spelen jag och min tös kan spela tillsammans då Dota 2 är lite för... överväldigande?
Annars hoppas jag på att någon gång jag inte missar FZs nyckel utlottningar.
FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;