Kaos-soffan i Battlefield Hardline nerfas

Robot
Kaos-soffan i Battlefield Hardline nerfas

Den körbara soffan är för mäktig – statsen dras ner i nästa patch.

#nyhetstips


Medlem
Kaos-soffan i Battlefield Hardline nerfas
Medlem

Wow, spelar folk fortfarande hardline?

Medlem

Soffan var väl meningen att vara en plojgrej, inte något som skulle göra en bättre än alla andra om du hittar den först?

Medlem
Skrivet av disinfect:

Wow, spelar folk fortfarande hardline?

Wow, kommer folk verkligen fortfarande med såna här kommentarer till spel dom inte gillar?

Medlem
Skrivet av disinfect:

Wow, spelar folk fortfarande hardline?

Svar: ja.

Medlem

Tycker viktigaste fixen är att de låser upp möjligheten att ens Squad ska vara öppen. Helt värdelöst när jag och polaren joina ihop och inte får med folk i våran Squad. Då ska vi börja hålla på att byta Squad efter vi kommit in på servern. Jag menar, knappen för att välja öppen eller låst Squad finns ju, men den är inte användbar. Jävla ironi egentligen, har vi inte kommit längre 2015? Detta gäller ps4, vet inte hur det är på PC/x1

Geeks Gaming

Kan säga att jag spelar de... Jag tycker de är ett bra spel. Ja de är inte ett battlefield spel.. men det är ett jävligt kul spel och gör infanteri delen jävligt bra. Och dom har en del bra idéer som jag hoppas dom tar med i nästa BF spel bland annat grapling hooken som jag har fått användning av många gånger.

Men dom gör mycket dåligt också... inte som dom specifikt har gjort dåligt men som tyvärr är kvar sedan bf3 bland annat interfacen... tycker den är dålig och man mår smått illa av den och fattar inte varför dom inte bara tar och gör en kopia på de dom hade i bf1942 till bf2142.
Och commandern hade dom gärna fått skippa i detta spelet

Medlem

Ingen bryr sig om det här skitspelet.

Tycker dom är dåliga på att kommunicera med spelarna. Inget ord om det directx buggen som verkar vara den största buggen just nu, eller när spelet får samma netcode som BF4 eller är det bara jag som har missat deras svar? Börjar bli trött på att dö av 1-2 skott utan att hinna reagera.

En stor fördel med Hardline är att man verkligen har märkt hur färdigutvecklat BF4 har blivit i jämförelse med detta spel. BF4 känns faktiskt väldigt stabilt just nu.

Medlem
Skrivet av clappen:

Ingen bryr sig om det här skitspelet.

Du verkar göra det, eftersom du tog dig tid att klicka på nyheten och skriva en kommentar.

Medlem

Hoppas DICE konkar. Blivit mjölkare likt Actvision.

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:

Hoppas DICE konkar. Blivit mjölkare likt Actvision.

Tror du menar EA. Ta reda på fakta innan du kritiserar.

Medlem

Tänker på soffan ifrån Erik och Mackan.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Körbar soffa...Vad kommer härnäst? Rullskidor? Skateboard? Tomtesläde? LÖJLIGT!!!

Medlem
Skrivet av disinfect:

Wow, spelar folk fortfarande hardline?

Det var min första tanke också.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av clappen:

Ingen bryr sig om det här skitspelet.

Du verkar göra det, eftersom du tog dig tid att klicka på nyheten och skriva en kommentar.

Jag bryr mig om det i den mån att jag skrattar åt hur värdelöst det är och lägger en kommentar om det. Mer än så "bryr" jag mig inte om spelet, likt många andra. Frågor på det?

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av ShaqAttack:

Hoppas DICE konkar. Blivit mjölkare likt Actvision.

Tror du menar EA. Ta reda på fakta innan du kritiserar.

What? Så du menar att DICE är helt klanderfria? Det är DICE som bestämde att de ville bli EA:s bitch för en summa pengar och ingen annan. De hade klarat sig galant som ett självständigt företag då de definitivt är duktiga på att göra spel vilket de gamla Battlefield spelen är bevis på just det.

Medlem

Vem kunde anat. Inte Dice i alla fall.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av clappen:
Skrivet av returpack:
Skrivet av clappen:

Ingen bryr sig om det här skitspelet.

Du verkar göra det, eftersom du tog dig tid att klicka på nyheten och skriva en kommentar.

Jag bryr mig om det i den mån att jag skrattar åt hur värdelöst det är och lägger en kommentar om det. Mer än så "bryr" jag mig inte om spelet, likt många andra. Frågor på det?

Inte direkt. Tycker bara att det är fånigt att skriva "ingen bryr sig", både för att man ljuger, men också för att man försöker inbilla folk att man representerar någon mer än sig själv.

Medlem
Skrivet av ShaqAttack:
Skrivet av Thane:
Skrivet av ShaqAttack:

Hoppas DICE konkar. Blivit mjölkare likt Actvision.

Tror du menar EA. Ta reda på fakta innan du kritiserar.

What? Så du menar att DICE är helt klanderfria? Det är DICE som bestämde att de ville bli EA:s bitch för en summa pengar och ingen annan. De hade klarat sig galant som ett självständigt företag då de definitivt är duktiga på att göra spel vilket de gamla Battlefield spelen är bevis på just det.

DICE hade aldrig kunnat göra det första Battlefield utan pengarna ifrån EA.

Medlem

Det är väl iofs Visceral som har utvecklad detta, med hjälp av DICE som jag förstått.

Varför ska folk hata så mycket ?

Om du inte gillar spelet är det väl bara skita i att spela det och låta dem som gillar det spela det.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av clappen:
Skrivet av returpack:
Skrivet av clappen:

Ingen bryr sig om det här skitspelet.

Du verkar göra det, eftersom du tog dig tid att klicka på nyheten och skriva en kommentar.

Jag bryr mig om det i den mån att jag skrattar åt hur värdelöst det är och lägger en kommentar om det. Mer än så "bryr" jag mig inte om spelet, likt många andra. Frågor på det?

Inte direkt. Tycker bara att det är fånigt att skriva "ingen bryr sig", både för att man ljuger, men också för att man försöker inbilla folk att man representerar någon mer än sig själv.

På vilket sätt ljuger jag? Det är ett ironiskt talesätt, du borde lära dig lite mer om social kultur. Jag bryr mig om hardline i den mån om att hela spelet är en komedi, jag lägger ingen vikt alls i själva spelet själv. Du borde sluta vara en moralisk white knight.

Medlem
Skrivet av bambiface:
Skrivet av ShaqAttack:
Skrivet av Thane:
Skrivet av ShaqAttack:

Hoppas DICE konkar. Blivit mjölkare likt Actvision.

Tror du menar EA. Ta reda på fakta innan du kritiserar.

What? Så du menar att DICE är helt klanderfria? Det är DICE som bestämde att de ville bli EA:s bitch för en summa pengar och ingen annan. De hade klarat sig galant som ett självständigt företag då de definitivt är duktiga på att göra spel vilket de gamla Battlefield spelen är bevis på just det.

DICE hade aldrig kunnat göra det första Battlefield utan pengarna ifrån EA.

Vad snackar du om? Battlefield 1942 släpptes 2002 och EA började förhandlingar om att köpa upp DICE 2004 som gick igenom 2006. Så snälla sluta hitta på saker.

Medlem
Skrivet av m0bzie:

Det är väl iofs Visceral som har utvecklad detta, med hjälp av DICE som jag förstått.

Varför ska folk hata så mycket ?

Om du inte gillar spelet är det väl bara skita i att spela det och låta dem som gillar det spela det.

Är väl ganska självklart att folk blir irriterade när Dice tar bort möjligheten att modda, ger moddverktygen till en annan utvecklare och sedan ber om 1000kr för att låta folk spela den kompletta modden.

Medlem
Skrivet av bambiface:
Skrivet av ShaqAttack:
Skrivet av Thane:
Skrivet av ShaqAttack:

Hoppas DICE konkar. Blivit mjölkare likt Actvision.

Tror du menar EA. Ta reda på fakta innan du kritiserar.

What? Så du menar att DICE är helt klanderfria? Det är DICE som bestämde att de ville bli EA:s bitch för en summa pengar och ingen annan. De hade klarat sig galant som ett självständigt företag då de definitivt är duktiga på att göra spel vilket de gamla Battlefield spelen är bevis på just det.

DICE hade aldrig kunnat göra det första Battlefield utan pengarna ifrån EA.

Gött att ge sig in i diskutioner man inte vet ett skit om.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av ShaqAttack:

Hoppas DICE konkar. Blivit mjölkare likt Actvision.

Tror du menar EA. Ta reda på fakta innan du kritiserar.

De är väl Visceral Games som gjort spelet Thane.

Medlem

...och helt utan huvudkontorets godkännande fått släppa vad de vill?

Dice är skyldiga till det här. Sluta tramsa med denna trötta svenskrabatt som rått sen 1942 kom ut... Dåligt är dåligt även när ett svenskt företag står bakom. EoS!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Inaktiv
Skrivet av Thane:
Skrivet av ShaqAttack:

Hoppas DICE konkar. Blivit mjölkare likt Actvision.

Tror du menar EA. Ta reda på fakta innan du kritiserar.

Du menar att det är EAs fel att dice pumpar ut halvfärdiga produkter?

Är det arlas fel att mjölken på ICA har kort datum?

1
Skriv svar