Rykte: Då släpps Star Wars: Battlefront
Hur långe har DICE utvecklingstid varit, två eller tre år?
Kan ju lika gärna vara en anställd som har lagt datumet som en tillfällig placeholder och sedan glömt bort det. Jag skulle inte skruva upp mina förhoppningar över en så långsökt källa som en spelbutik i Italien.
Hur har tidigare battlefront jämfört sig med battlefield? Tänkte mest på likheter som tex battlefield 3/4 och hardline? Jag hoppas det här blir ett helt "nytt" spel, dvs att de inte snott minimap, flaggor och andra battlefield-typiska objekt och haxxat in dem rakt av i battlefront. Jag ser gärna ett arv från DICE men inte så gärna ett arv av battlefield.
Typ 2 år, i december. Tror avtalet mellan Disney och EA skrevs på i slutet av 2013.
Då blir det en buggfest. Inget dag 1 köp för mig.
Typ 2 år, i december. Tror avtalet mellan Disney och EA skrevs på i slutet av 2013.
Då blir det en buggfest. Inget dag 1 köp för mig.
Jupp. Antagligen.
Kan ju lika gärna vara en anställd som har lagt datumet som en tillfällig placeholder och sedan glömt bort det. Jag skulle inte skruva upp mina förhoppningar över en så långsökt källa som en spelbutik i Italien.
Vänd bakofram på orsak och verkan och du får en helt ny förståelse för hur EA och DICE lägger upp sin tidsplan.
http://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/31jai5/h...
Ostfarfar von Honorngreven