Cities: Skylines har sålt en miljon exemplar

Robot
Medlem
Cities: Skylines har sålt en miljon exemplar

Moddar är nyckeln till framgång.

Medlem
Skrivet av Subzero199:

Moddar är nyckeln till framgång.

+ att det är ett bra spel.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av maniac:
Skrivet av Subzero199:

Moddar är nyckeln till framgång.

+ att det är ett bra spel.

Absolut, det är det.

Medlem
Skrivet av Subzero199:

Moddar är nyckeln till framgång.

Yes det finns bra moddar. Men var absolut inte anledningen till att jag personligen köpte spelet. För mig var det mer att detta är ett klassiskt City building spel, som det ska vara.

Medlem

Bra spel. Mitt största klagomål är att många servicebyggnader har så kort räckvidd. Känns som jag får bygga skolor i varenda kvarter, trots att utbildningsbudgeten är uppskruvad på max.

Medlem

förlorar mig i i spelet å timmarna bara flyger iväg, jag måste bara studera till civilingenjör eller något så jag äntligen kan få till trafiken när man är uppe runt 40-60 tusen invånare xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Bennii:

Bra spel. Mitt största klagomål är att många servicebyggnader har så kort räckvidd. Känns som jag får bygga skolor i varenda kvarter, trots att utbildningsbudgeten är uppskruvad på max.

Du behöver inte ha 100% täckning, de kan åka buss till skolan och utbilda sig endå finfint sålänge du har kapacitet och transport finns tillgängligt.

Det enda räckvidden gör är ge en liten bonus till bostadshus för att öka deras nivå, och skola nära är inget krav utan du kan lätt nå högsta nivårna endå genom att kompensera med bättre tillgång till andra saker eller transporter/parker osv.

Medlem
Skrivet av Zerp:
Skrivet av Bennii:

Bra spel. Mitt största klagomål är att många servicebyggnader har så kort räckvidd. Känns som jag får bygga skolor i varenda kvarter, trots att utbildningsbudgeten är uppskruvad på max.

Du behöver inte ha 100% täckning, de kan åka buss till skolan och utbilda sig endå finfint sålänge du har kapacitet och transport finns tillgängligt.

Det enda räckvidden gör är ge en liten bonus till bostadshus för att öka deras nivå, och skola nära är inget krav utan du kan lätt nå högsta nivårna endå genom att kompensera med bättre tillgång till andra saker eller transporter/parker osv.

Ok

Medlem
Skrivet av maniac:
Skrivet av Subzero199:

Moddar är nyckeln till framgång.

+ att det är ett bra spel.

inte nödvändigtvis, bra moddar kan rädda dåliga spel

k3m
Medlem

Och Paradox kommer att få sälja åtminstone ett ex till

MEG
Medlem
1
Skriv svar