Alan Wake på ny GamesCom-trailer

Robot
Medlem
Alan Wake på ny GamesCom-trailer

Ser verkligen fram mot Alan Wake.


signatur
Medlem

Det här spelet kommer rocka!

Medlem

Hmm är inte detta spelet lite för bra för att vara sant..

Medlem

Hohoho! Finns ett gameplay footage där också såg jag..

Här är direktlänken
http://www.eurogamer.fr/videos/e3-alan-wake-gameplay-footage-...

Verkar bli sjukt coolt lir ;D


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Hohoho! Finns ett gameplay footage där också såg jag..

Här är direktlänken
http://www.eurogamer.fr/videos/e3-alan-wake-gameplay-footage-...

Verkar bli sjukt coolt lir ;D

Är väl samma material som visades upp under E3?

Men, ja... Alan Wake ser ut att bli ett underbart spel. Jag har full förtroende för att folket på Remedy ska lyckas med ännu en titel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Jag har väntat på detta spel ett tag nu. Hoppas det inte blir någon ny försening bara!

Medlem

Måste komma till PC senare annars blir jag sjukt djupt deprimerad.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Åh vad jag längtar efter detta och Forza 3! Underbara spel till 360 på kommande!

Medlem

Kan bli mycket trevligt!

Medlem

Sam Lake, producenten, såg exakt ut som Max Payne i första spelet, undrar varför? Hehe...

Medlem

Verkar bli skitbra... lite secret window (film med Depp) och och så en film som handlar om att en snubbe får tag på ett manuskript till en bok som han ger ut som sin egen. problemen börjar när allt som står i boken är sant och bara den skyldige kan ha skrivit den... någon som kommer ihåg vad den filmen heter föresten?

Never mind found it... Murder of the crows hette den http://www.imdb.com/title/tt0133985/ grymt bra film...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

ser bra ut... xbox360 och pc som gäller fortfarande?

Medlem

Ser mysigt ut : )

Medlem

äh orka bry, jävla pc förrädare.

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

ser bra ut... xbox360 och pc som gäller fortfarande?

Scratch one.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

ahhh VILL HA!

Sablar vilken känsla det verkar ha, Sam Lake <3.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ser bra ut men själv äger jag ingen X360 och kommer heller inte skaffa någon enbart för detta spelet. Jag väntar helt enkelt på PC versionen hur nu lång tid det ska ta för dem att släppa den efteråt.

Medlem

depthless: För att Max Payne skulpterades efter Sam Lake?

Mooe: GG, PC versionen är inte försenad den ligger på is under obestämd tid. Så antingen kan du skita i detta spel eller klura ut andra spel till Xbox360 som gör de värt att köpa, jag menar fler gånger måste du ha tänkt "Inte bara för detta spelet lololololol" men kanske inte insett att de här är den femtonde gången och isf är de "Inte bara för de har massa spelen! oh wait SH-"


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

[quote=DeKvittar]depthless: För att Max Payne skulpterades efter Sam Lake?

Precis... Så ska Max Payne se ut, inte som en biffig kalkon...

Herregud, kan nog bli hur bra som helst känns det som! Får starka Max Payne vibbar av det också...!

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

Mooe: GG, PC versionen är inte försenad den ligger på is under obestämd tid. Så antingen kan du skita i detta spel eller klura ut andra spel till Xbox360 som gör de värt att köpa, jag menar fler gånger måste du ha tänkt "Inte bara för detta spelet lololololol" men kanske inte insett att de här är den femtonde gången och isf är de "Inte bara för de har massa spelen! oh wait SH-"

Som många andra X360 spel t.ex. Mass Effect och GTA IV släpptes på PC drygt några månader efter konsoll releaserna så jag räknar med att det är samma sak med Alan Wake i det fallet.

och jovisst har jag övertänkt de många andra spelen som finns att gotta sig med för X360 men jag är helt enkelt ingen Xbox ägare och håller mig till PC och PS3.

Inaktiv

Ser skit bra ut.

Medlem

Verkar riktigt bra!
Givet köp!

Medlem

Remedy är gudar, det här kan inte bli något annat än ett mästerverk!

Medlem

Okej det här köper jag.

1
Skriv svar