Nu kan du spana in nya slutområdet i World of Warcraft

Robot
Medlem
Nu kan du spana in nya slutområdet i World of Warcraft

Stämningsfullt som vanligt

Medlem

<på med glasögonen> Ahh...SLUTområde...inte SLUMområde som jag läste det först som


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Känns som det är svårt för dom att komma på ngt nytt.

Stor robot, check(ggr 10)
Felfire-grön, check(15 ggr)
Jungel med diverse lianer, check(5ggr)

Man förstår varför den kinesisk-inspirerade Pandaria var något man ville köra på i förra expansionen. Åtminstone något nytt att jobba med.

Medlem

Hm, rätt mycket felfire-grejer där ja. Då är frågan, är det Gul'dan som huserar där eller har Hellscream börjat fega ur och omvärderat sin syn på att använda demonblod?

Medlem
Skrivet av Carl G:

Känns som det är svårt för dom att komma på ngt nytt.

Stor robot, check(ggr 10)
Felfire-grön, check(15 ggr)
Jungel med diverse lianer, check(5ggr)

Man förstår varför den kinesisk-inspirerade Pandaria var något man ville köra på i förra expansionen. Åtminstone något nytt att jobba med.

Men dom ska ju inte komma på något nytt direkt, detta är Draenor blivande Outland. Felfire är Gul'dan's verk.
Blizzard kan inte avika från loren allt för mycket.

Dom får nog skapa en ny planet för att vi ska få se något riktigt nytt.

Inaktiv

GTA 5 tog upp allt, och antar online delen kommer fortsätta med det efter jag klarat singelplayer delen 52/69 uppdrag i storyn, efter 36 timmar.

Tar upp WoW igen till nästa expansion. Gillade inte alls WoD, inom dungeons och raids. För mycket järn och betong för min smak i ett rollspel. Vill ha mer BC, lich king, cataclysm inom miljöer. Vackert, fantasy. Inte rysk militärbas.

Medlem

Började lira wow igen när WOD kom ut. Roligt i början men sen tappade man suget på det.. Det jag tyckte var roligast var att besöka alla gamla ställen och uppleva gamla minnen <3


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Känns som man har sett det här landskapet och fienderna förut

1
Skriv svar