Jag kan inte sluta.

Medlem
Jag kan inte sluta.

[ia=1057383; medium]
pls hlep

#blogg


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Jag kan inte sluta.

I'm sorry.....


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Jag är nog en av dem få på jorden som blev uttråkad, eller blev oengagerad av GTA5, visst Trevor var lite av en glimt men höll inte intresset för resten av spelet för mig.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Jag är nog en av dem få på jorden som blev uttråkad, eller blev oengagerad av GTA5, visst Trevor var lite av en glimt men höll inte intresset för resten av spelet för mig.

vi är iaf två.

Tycker att lika mycket som det vuxit i spelvärld och grafik, lika mycket har det tyvärr tappat sin charm.
Kan också vara jag som blivit för gammal för gta.

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Nämnas bör att jag inte kunde spela från torsdag till söndag. Annars hade jag säkert varit uppe i dina siffror.

Skrivet av ohem:

Jag är nog en av dem få på jorden som blev uttråkad, eller blev oengagerad av GTA5, visst Trevor var lite av en glimt men höll inte intresset för resten av spelet för mig.

Singleplayerkampanjen spelade jag genom på PS3, så den lockar inte särskilt mycket just nu. Alla femtio timmar jag har loggade på PC är bara multiplayer, och det är ändlöst roligt med vänner.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skrivet av ohem:

Jag är nog en av dem få på jorden som blev uttråkad, eller blev oengagerad av GTA5, visst Trevor var lite av en glimt men höll inte intresset för resten av spelet för mig.

Samma här.

Jag uppskattar spelvärlden de har skapat, men som TotalBiscuit sa i sin video: "Om man är van vid rappa och snabba kontroller, kommer man bli besviken på GTAV", och där är jag.

På den punkten är jag FPS-skadad och kan inte med sega kontroller, synd, för det finns ju onekligen ett intressant spel där under allt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag sparar på GTAV, spelar kanske en timme eller oftast ingenting på vardagarna och sen ett par timmar på helgen. Är lite rädd för att jag ska tröttna.

Närstriderna med pumphagelgevär kan inte bli så mycket bättre

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Jag sparar på GTAV, spelar kanske en timme eller oftast ingenting på vardagarna och sen ett par timmar på helgen. Är lite rädd för att jag ska tröttna.

Närstriderna med pumphagelgevär kan inte bli så mycket bättre

Speciellt i förstaperson! Gud vad team deathmatch är roligt när man har det på.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av von_lidl:

Jag sparar på GTAV, spelar kanske en timme eller oftast ingenting på vardagarna och sen ett par timmar på helgen. Är lite rädd för att jag ska tröttna.

Närstriderna med pumphagelgevär kan inte bli så mycket bättre

Speciellt i förstaperson! Gud vad team deathmatch är roligt när man har det på.

Det måste testas!

Medlem

När Skyrim kom, gick jag genom samma sak.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar