QuakeCon - Rage-film, Doom 4 dröjer

Medlem
Skrivet av Pstar:
Skrivet av Hipshot:

Jag vet att jag är sjukt id-biased, men Rage ser ju fett mycket mer fett ut än Fallout3.

Varför måste du över huvudtaget jämföra? Tjänar vi något på att jämföra "den är bättre än, min är större än din, jag har mer än du"....

Trolla trolltricks i trollskogen.


signatur
Medlem

Jäkla vilken "Vill ha-faktor" man fick av den här trailern! Jag får väldigt sköna Mad Max-vibbar (på ett bra sätt).

Medlem

fan vilket gött spel! givet köp till pc:up::D

Inaktiv

GOTY året det släpps, ser riktigt riktigt lovande ut.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av davidrone:

Vattnet vid 54 sekunder in såg ju uselt ut, samma med snubben som röker precis efter. FPS delarna såg ut som Quake 4, inte imponerad.

Och ändå kommer du spela det............


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Fan va grymt Den ena snubben såg ut som Big daddy i bioshock när han kom rusande

Medlem
Skrivet av Xenil:

hoppas det blir co-op kan nog bli jävligt kul

Skulle bli sjukt förvånad om det kom med co-op, men samtidigt hade jag blivit sjukt glad!

Medlem

+Zombies.
-Autoaim på buggy?
+Större Zombies.
-Fula patetiska "explosioner" med rökpuffar/rökringar.
-Inte FP i fordon?
+Voiceacting.
-Dålig reaktion från dmg på fiender?

Både bra och dåliga vibbar från detta.

Medlem
Skrivet av Izuel:

-Fula patetiska "explosioner" med rökpuffar/rökringar.

Förväntar du dig eldmoln eller?


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Explosionerna i filmen var enligt mig asfula alá hollywood. Ett långvarigt eldmoln eller rökpuff/rökring ser löjligt ut (för en liten handgranat).

Denna är ganska bra gjord.

http://www.youtube.com/watch?v=bmQ684bRZlM

Inaktiv

För mina tankar mot fallout 3


signatur

a"C"RED -

Medlem

Gillade inte Fallout 3 alls, så hoppas likheterna inte är allt för många.

Medlem

Hur är detta snyggt? Det ser inte ett dugg bättre ut än Prey. Jag menar inte att det är fult, men det är långt ifrån imponerande. UT3 är ju snyggare med hästlängder.

Jag är förvirrad


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

fallout 3 med mer atcion och levande karaktärer jovars men det är inga rollspel i detta om jag har fattat rätt eller blir det kanske som stalker fast med riktigt MAFFIG
atmosfär ..borderlands och cellshade fu*k of apocalypse släng dig ut i motorvägen
jag vill ha rage detta verkar ju bara såååååååå bäst nu är det bara och hoppas på storyn dåra


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av skribb:

Hur är detta snyggt? Det ser inte ett dugg bättre ut än Prey. Jag menar inte att det är fult, men det är långt ifrån imponerande. UT3 är ju snyggare med hästlängder.

Jag är förvirrad

nej (så argumenterar man haja hört)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av P1nGviN:
Skrivet av Izuel:

-Fula patetiska "explosioner" med rökpuffar/rökringar.

Förväntar du dig eldmoln eller?

ja det är bara realistiskt med dessa "rökpuffar"
än eldmoln som du ser i ditt everyday fps
i verkligheten skulle inte det inte ens komma rök utan bara kastas upp massa jord/annan skit


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Izuel:

+Zombies.
-Autoaim på buggy?
+Större Zombies.
-Fula patetiska "explosioner" med rökpuffar/rökringar.
-Inte FP i fordon?
+Voiceacting.
-Dålig reaktion från dmg på fiender?

Både bra och dåliga vibbar från detta.

ja gud dålig reaktion av skada på fiender
bådar ju får ett dåligt spel för att inte nämna att fordonskörningen görs i tredje person
varnings flagg här ...eller???
ps.oj vad många kommentarer det blev


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Ska ha! älskar fallout 3 och detta fick mig direkt att tänka på det!

123
Skriv svar