Zombies och co-op i Call of Duty: Black Ops 3

Robot
Medlem
Zombies och co-op i Call of Duty: Black Ops 3

Det är lite roligt att följa CoD genom åren. Det är ju som Bieber! Många inser att det är skit medan andra uppskattar det. Nutidshistoria! Skall bli skoj att få se var allting slutar.

Medlem

Jag lovade mig själv att inte köpa fler cod spel...men har kampanjen coop börjar jag tveka.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag lovade mig själv att inte köpa fler cod spel...men har kampanjen coop börjar jag tveka.

tänk på cod som ett ex, och kom ihåg varför cod är ett ex

Medlem

De slösar mer pengar på reklam än att utveckla sina spel lol

Geeks Gaming

Så länge dom inte gör ett nytt ww2 spel så lär jag inte köpa ett nytt cod spel.

Medlem

Co-op och Zombies. Vad originellt.

Medlem
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av Ankh:

Jag lovade mig själv att inte köpa fler cod spel...men har kampanjen coop börjar jag tveka.

tänk på cod som ett ex, och kom ihåg varför cod är ett ex

För jag inte levde upp till deras förväntningar och blev dumpad?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av Ankh:

Jag lovade mig själv att inte köpa fler cod spel...men har kampanjen coop börjar jag tveka.

tänk på cod som ett ex, och kom ihåg varför cod är ett ex

För jag inte levde upp till deras förväntningar och blev dumpad?

för att cod inte uppskattade dig för den du är

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av Ankh:

Jag lovade mig själv att inte köpa fler cod spel...men har kampanjen coop börjar jag tveka.

tänk på cod som ett ex, och kom ihåg varför cod är ett ex

För jag inte levde upp till deras förväntningar och blev dumpad?

Visst har cod dålig smak? Tsk tsk.

Medlem

ResidentSleeper

Medlem

Lite tjatigt med Zombies nu. Kan de inte byta ut mot något annat?

Medlem

CoD är banbrytande som i vanlig ordning.

Medlem

Inte hypad alls för CoD-spel numera men gamersinnet pinglar.

Vi är många som skulle peta in stora pengar i ett Hidden & Dangerous 1 och 2 remake igen och en CoD-COOP det närmaste man kommer...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Har Black Ops 3 en co-op kampanj måste jag tyvärr köpa ett X1 och spelet vilket jag helst inte vill.
Dock tycker jag att Zombie läget är uttjatat. Måste ju finnas något annat?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

jag köper cod vart annat år pga Treyarchs Zombies. Spelar bara det. slösar ett få tal timmar på multiplayer, resten och anledningen jag fixat Cod är pga Zombies. hoppas på att de gör en Standalone Version av Zombies, är säker på att det finns fler i communityn som önskar det.

Medlem

Cod har sakta men säkert transformerats till ett super mainstream spel. Allt är subjektivt, men då man var med från början och lirade vCod 2003, och sedan följde serien genom att man spelade i clan upp till cod4, då såg man hur de totalt misshandlade pc-folket i och med spelet mw2 och sen dog hela den scenen. (mods,dedis,esport och allt annat)

Kommer ihåg när spelet hade one-shot hs oavsett om de var en mp44 eller kar98k.
Synd för spelstilen är ganska annorlunda mot tex CS rent klanmässigt vilket ja aldrig fastnat för.

1
Skriv svar