Säljes: LG G3 D855 32gb *Nytt pris*

Medlem
Säljes: LG G3 D855 32gb *Nytt pris*

Hej kära FZianer!

Säljer min kära LG G3 32gb, international (D855) version.

Den är i mycket fint skick, och har såvitt jag kan se inga skador på skärmen.

Viktigt att notera är att den är rootad samt har ny radio och Kernel installerad. Just nu är det Resurrection Remix installerat på den, vilken jag har kört länge och haft mycket glädje i. Det kan också vara värt att notera att det är en 5.0 Lollipop-ROM.

Batteriet är nytt, likaså ryggen på telefonen. Alla kablar och original-lådan medföljer, samt ett 16gb minneskort. (Jag tror jag har kvittet här någonstans också)

Jag säljer endast då jag blivit inbjuden att provköra en ny telefon som är limiterad access just nu, och vill därför skynda på det en aning.

OBS! Då jag inte kan stå utan telefon, så kan det innebära att det blir ett par dagar glapp mellan att Du betalar till mig och att jag kan skicka telefonen. Detta då jag inte kan köpa den nya utan att få betalt från Dig, om jag inte kan köpa den nya på faktura. Detta återstår att se, men det bör heller inte orsaka något problem. Jag postar under mitt riktiga namn här, och vi ska såklart se till att köparen känner sig säker.

Jag kan installera valfri ROM på G3 innan leverans, så även helt standard om så önskas. Jag kan mest säkerligen däremot inte ta bort rooten, så den förblir. Men vad är en Android utan root?

Pris: 2500

Önskas mer info eller vid allmänna frågor, skicka ett PM, så kan du få mitt mobilnummer där också så kan vi pratas vid, om det föredras över PM.

Fridens liljor!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar