Melonie Mac lirar Witcher 3 - 42 min ny gameplay

Robot
Melonie Mac lirar Witcher 3 - 42 min ny gameplay

Den strida strömmen av gameplay vill aldrig ta slut!


Medlem
Melonie Mac lirar Witcher 3 - 42 min ny gameplay

Nä, nu vill jag inte se mer gameplay.

Ge mig bara spelet!


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Vilken jävla tur ändå att vi fått ett gäng utvecklare nu som visar att det inte bara går göra spel som Witcher 3 och Bloodborne, utan att de även kan bli väldigt populära också.

Öppnar förhoppningsvis upp vissa dörrar hos andra större utvecklare, som säkert många år velat göra lite djupare och mer utmanande spel men inte vågat eller fått tillåtelse.

Medlem

Bra att det kommer mycket gameplay film klipp för dom som vill själv tittar jag inte så mycket för jag kommer endå få med spelet i en prenumera på en tv spels tidning. Däremot följer jag gameplay från destiny slaviskt spec nu i dagarna när det släpps nytt om house of wolf dlcn !

dmn
Medlem

Hade varit bättre med rent gameplay, utan nån som kommenterade.

Medlem

Fan vad trött jag blir på alla dessa gameplay videos. Ge oss spelet nu FFS!

Medlem

Irriterande video! Hur ska dom kunna njuta av detta mästerverk kan inte ens vara tysta under en cutscene? Skamligt..

Medlem

Förskräcklig spelare och kommentator.
Sitter och hoppar runt i inventory för att jämföra gear när det står klart och tydligt hur mycket sämre/bättre det equippade itemet är, använder fel svärd mot fiender, pratar vid illa valda tillfällen...etc...etc...

Medlem

Alltså varför länka till fol som har sina youtube kanaler. Visst en het brud. Men hade det varit en finnig ryss så hade det varit helt ointressant eller? Nyheterna på fz nu förtiden!!!!

Avstängd

Trodde det angåde - spelar på en Mac dator. ^^

k3m
Medlem
Skrivet av MrPeters:

Förskräcklig spelare och kommentator.
Sitter och hoppar runt i inventory för att jämföra gear när det står klart och tydligt hur mycket sämre/bättre det equippade itemet är, använder fel svärd mot fiender, pratar vid illa valda tillfällen...etc...etc...

hahaha!
OT: "börjar bli lte väl mycket nu". Vad är det för inställning!? Det är bara bra att det släpps mycket filmer. Kanske inte för försäljningen. Kanske!!! Men allt annat är bara positivt med mycket spelfilmer. Folk som fortfarande är osäkra på spelet får mer material att förkovra sig i. Tills de förhoppningsvis kommer fram till ett beslut. De som bestämt sig för, säg köp, som jag då. Behöver inte fortsätta titta, utan kan lugnt luta sig bakåt och invänta släpp Sedan finns andra bra saker också, ska dock inte dra upp de här och nu.

Medlem

Pallar inte hennes videos. Låter som hon pratar med en hund eller bebis hela tiden med höga och låga toner. Grejen är att hon kan prata ordentligt så jag fattar inte varför hon har fått idén att de skulle vara en bra grej.

Medlem

Hatar facecams. Jag vill se spelet inte någon som kollar in i en skärm. Trams.

Medlem

Värst vad mycket videolänkningar på sistone, FZ...

Medlem

Yay +12 kvoteringspoäng till FZ ! Synd att videon var piss bara...

SLUTA RETAS


signatur

New life, New hope

Skrivet av Pholiage:

Pallar inte hennes videos. Låter som hon pratar med en hund eller bebis hela tiden med höga och låga toner. Grejen är att hon kan prata ordentligt så jag fattar inte varför hon har fått idén att de skulle vara en bra grej.

det är stålmannen-kopian brevid henne som luktar avföring medans hon försöker hålla masken.

Medlem

man kanske skulle satsat på bättre kvalite på videon om det nu är till för att reklamera spelet med den. Nu flyter allt ihopp å det ser bara dö trist å fult ut, dessutom är människan som spelar helt randome i sitt spelande vilket gör allt gör trist att kolla på. tråkigare "gameplay" får man leta efter. MEN MEN det är valborg så lika glad är jag fördet!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av DAoG:

Hatar facecams. Jag vill se spelet inte någon som kollar in i en skärm. Trams.

Verkligen. Aldrig förstått mig på det där.

Finns dock bra videos på youtube av Witcher 3. HIttade direkt när jag började söka.

1
Skriv svar