Så förbereder du dig inför The Witcher 3 – Läs vår stora guide

phi
Medlem

Själv sparar jag det till semestern och kommer att lira det under sommarnätterna som kommer. Så tråkig är jag.

Medlem

I vilken ordning ska man läsa böckerna? Så del 1,3,4 finns på engelska och del 2 kommer nu i maj? Vilken ska jag börja med. Har spelat båda spelen och min semester är dedikerad åt trean.

Medlem

Varför slänger ni upp denna nyheten igen?


signatur
Medlem

Vet någon var man kan få tag på boken "Ödets Svärd"?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

SoL
Medlem

Tror jag börjar bli hjärntvättad..

Testpilot

My body is ready!

Medlem

Tävlar bort hela trilogin på Steams forum, läs min blogg ifall ni vill delta


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Vet någon var man kan få tag på boken "Ödets Svärd"?

iBooks köpte jag den på.

Medlem

Om man köper en retail-version, får man då möjlighet att ladda ner spelet från tex gog eller liknande ? Vill gärna ha en box men har ingen cd-drive så undrar mest till vilken distributör nyckeln är knuten. (lär ju inte vara steam i och med att det finns drm fri version)

Medlem
Medlem
Skrivet av newlaseridea:
Skrivet av marcus8958:

Vet någon var man kan få tag på boken "Ödets Svärd"?

iBooks köpte jag den på.

Sökte på ibooks och hittar bara något digitalt skit för halvätna äpplen. Har du länk till var man får tag på fysiskt exemplar?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Gen
Medlem
Skrivet av unoR:

Konsolifierat antagligen Skälet till varför Witcher 2 var så vansinnigt snyggt när det kom ut var just för att det var utvecklat till PC. Men nu blev de ju tyvärr pengakåta som alla andra :/ Suck alltså.

jajaja, det är tillräckligt snyggt för ett RPG , jag kör fortfarande Morrowind(med grafikmoddar men ändå)och tycker det duger.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av newlaseridea:
Skrivet av marcus8958:

Vet någon var man kan få tag på boken "Ödets Svärd"?

iBooks köpte jag den på.

Sökte på ibooks och hittar bara något digitalt skit för halvätna äpplen. Har du länk till var man får tag på fysiskt exemplar?

Den är slut hos förlaget, så det blir till att leta begagnat eller om nån bokhandel har ett restes någonstans.

Testpilot
Skrivet av zauii89:

Om man köper en retail-version, får man då möjlighet att ladda ner spelet från tex gog eller liknande ? Vill gärna ha en box men har ingen cd-drive så undrar mest till vilken distributör nyckeln är knuten. (lär ju inte vara steam i och med att det finns drm fri version)

Köper du den boxade versionen får du en GOG kod att även ladda spelet via dem.

Källa:
http://forums.cdprojektred.com/threads/35369-The-Witcher-3-Wi...

Medlem
Skrivet av Harakiri:
Skrivet av zauii89:

Om man köper en retail-version, får man då möjlighet att ladda ner spelet från tex gog eller liknande ? Vill gärna ha en box men har ingen cd-drive så undrar mest till vilken distributör nyckeln är knuten. (lär ju inte vara steam i och med att det finns drm fri version)

Köper du den boxade versionen får du en GOG kod att även ladda spelet via dem.

Källa:
http://forums.cdprojektred.com/threads/35369-The-Witcher-3-Wi...

Tack för infon!

k3m
Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av unoR:

Konsolifierat antagligen Skälet till varför Witcher 2 var så vansinnigt snyggt när det kom ut var just för att det var utvecklat till PC. Men nu blev de ju tyvärr pengakåta som alla andra :/ Suck alltså.

Tror ni på allt ni ser!? Det där luktar trolling lång väg.

Frilansare
Skrivet av Davwve:

Varför slänger ni upp denna nyheten igen?

För att flera tusen av våra besökare inte sett den, och att det bland dem säkert finns ett ansenligt antal som vill veta mer om Witcher-världen.

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av Gen:
Skrivet av unoR:

Konsolifierat antagligen Skälet till varför Witcher 2 var så vansinnigt snyggt när det kom ut var just för att det var utvecklat till PC. Men nu blev de ju tyvärr pengakåta som alla andra :/ Suck alltså.

Tror ni på allt ni ser!? Det där luktar trolling lång väg.

Det är inte trolling. Tyvärr.

k3m
Medlem
Skrivet av unoR:
Skrivet av k3m:
Skrivet av Gen:
Skrivet av unoR:

Konsolifierat antagligen Skälet till varför Witcher 2 var så vansinnigt snyggt när det kom ut var just för att det var utvecklat till PC. Men nu blev de ju tyvärr pengakåta som alla andra :/ Suck alltså.

Tror ni på allt ni ser!? Det där luktar trolling lång väg.

Det är inte trolling. Tyvärr.

Källa?

k3m
Medlem

Så, släpper ni recensionen 12 i natt? Om inte, så när!

Medlem
Skrivet av Davwve:

Varför slänger ni upp denna nyheten igen?

REKLAM

Det är inte så svårt att fatta att detta är för att FZ gör reklam för spelet, precis som varenda banner klistrad på hela sidan.

Medlem

Jag läste första boken på svenska..och jag håller med..det "låter" förjävligt på svenska x)

jkw
Medlem
Citat:

3. Spela The Witcher 1 & 2.

Ack FZ då.
1:an finns till Windows och OSX.
2:an finns däremot till PC. (Linux, OSX & Windows.)
PC betyder inte Windows, fortfarande.

Medlem
Skrivet av Davwve:

Varför slänger ni upp denna nyheten igen?

Gissa...The Witcher 3 är på väg att släppas och alla som är intresserade kanske inte läst detta (t.ex jag)

Medlem
Skrivet av jkw:
Citat:

3. Spela The Witcher 1 & 2.

Ack FZ då.
1:an finns till Windows och OSX.
2:an finns däremot till PC. (Linux, OSX & Windows.)
PC betyder inte Windows, fortfarande.

"PC" is an initialism for "personal computer". However, it is used in a different sense: It means a personal computer with an Intel x86-compatible processor running Microsoft Windows (sometimes called Wintel). "PC" is used in contrast with "Mac"

Draget från wikipedia.

jkw
Medlem
Skrivet av colpo:
Skrivet av jkw:
Citat:

3. Spela The Witcher 1 & 2.

Ack FZ då.
1:an finns till Windows och OSX.
2:an finns däremot till PC. (Linux, OSX & Windows.)
PC betyder inte Windows, fortfarande.

"PC" is an initialism for "personal computer". However, it is used in a different sense: It means a personal computer with an Intel x86-compatible processor running Microsoft Windows (sometimes called Wintel). "PC" is used in contrast with "Mac"

Draget från wikipedia.

PC står för Personal Computer. Om den kör OSX eller Linux gör den inte till opersonlig.

Medlem

Jag vill påpeka att den svenska översättningen är mycket bra. Den har en lite äldre typ av korrekt svenska som kanske inte faller alla i smaken, men min enda anmärkning är att de inte kallar orens för ören utan istället kallar dem orener.

Medlem
Skrivet av jkw:
Skrivet av colpo:
Skrivet av jkw:
Citat:

3. Spela The Witcher 1 & 2.

Ack FZ då.
1:an finns till Windows och OSX.
2:an finns däremot till PC. (Linux, OSX & Windows.)
PC betyder inte Windows, fortfarande.

"PC" is an initialism for "personal computer". However, it is used in a different sense: It means a personal computer with an Intel x86-compatible processor running Microsoft Windows (sometimes called Wintel). "PC" is used in contrast with "Mac"

Draget från wikipedia.

PC står för Personal Computer. Om den kör OSX eller Linux gör den inte till opersonlig.

Må så va. Användingen i artikeln är fortfarande korrekt, enligt Wikipedia. Varför göra det förvirrande när du antagligen vet att det är så de flesta använder termerna.

Jag går då inte omkring och kallar min telefon för PC, t.ex..

12
Skriv svar