The Last of Us: Left Behind släpps som eget spel

Robot
Medlem
The Last of Us: Left Behind släpps som eget spel

Sjukt bra tillägg! För den som inte spelat spelet och bara kör detta tillägg, kommer få mersmak och skaffa hela spelet. I guarantee it!

Medlem
Skrivet av Locktail:

För den som inte spelat spelet och bara kör detta tillägg, kommer få mersmak och skaffa hela spelet. I guarantee it!

Ganska säker på att någon på Sony tänkte samma där

Men håller med, ett grymt bra spel o tillägg!

Medlem

€10 känns som en mycket rimlig prislapp. Jag gillade f.ö. Left Behind starkt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Gott, då blir det detta på PS4:an, har redan det andra till PS3 så känns inte värt att köra en gång till.

Ambassadör
Xbox

Mjölk!


signatur

Jump in.

Medlem

Världens bästa DLC någonsin! Nästan bättre än huvudspelet.

Medlem

Köpte spelet på ps3, och ps4 remastrade på släpp dagen. Ett av top 3spelen i min karriär som spelare. Må vara lite mjölk, men en mjölk jag hellre köper än CoD-serien.

Medlem

Hade ju varit något att släppa som "demo" för att locka folk till att köpa Last of Us istället. Dock var det ganska kul att spela det efter man kört igenom TLoU huvudstoryn på ps4at. Men o andra sidan så står det ju en varning att det kan förstöra mainstoryn om man spelar Left Behind först.


signatur
Medlem

Perfekt då jag redan spelat igenom The Last of Us på PS3 men aldrig köpte Left behind. Blir ett köp till PS4.

Medlem

Fick det gratis när ja köpte The last of us remastered på psn ju? O.o

FM-guru
F.d. Sisyr

Inte lirat tillägget, faktiskt. Är väl en av få som inte blev förälskad i The Last of Us. Miljöerna var fantastiska, resten not so much.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Köpte spelet på ps3, och ps4 remastrade på släpp dagen. Ett av top 3spelen i min karriär som spelare. Må vara lite mjölk, men en mjölk jag hellre köper än CoD-serien.

Knappast mjölk. De måste väl gå att släppa fristående expansioner utan att det mjölkas?! Ska allt läggas ner efter första spelet?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Puscifer:

€10 känns som en mycket rimlig prislapp.

Du kan köpa hela spelet till ps4(där Left behind ingår) för ca 11euro om man har ett US-konto...

Skrivet av deezel:

Gott, då blir det detta på PS4:an, har redan det andra till PS3 så känns inte värt att köra en gång till.

Detta är väl enda anledningen att köpa detta. Om man vill spara 1euro

http://gamedealdaily.com/playstation-4/the-last-of-us-remaste...
Har själv köpt det därifrån. Fick koden på min mejl en minut efter beställning:)

Medlem
Skrivet av jimbo_p:
Skrivet av Puscifer:

€10 känns som en mycket rimlig prislapp.

Du kan köpa hela spelet till ps4(där Left behind ingår) för ca 11euro om man har ett US-konto...

Skrivet av deezel:

Gott, då blir det detta på PS4:an, har redan det andra till PS3 så känns inte värt att köra en gång till.

Detta är väl enda anledningen att köpa detta. Om man vill spara 1euro

http://gamedealdaily.com/playstation-4/the-last-of-us-remaste...
Har själv köpt det därifrån. Fick koden på min mejl en minut efter beställning:)

Tack för tipset!

1
Skriv svar