Demo av Batman: Arkham Asylum släppt

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Såg väl okej ut. Verkar mest som att spelet spelar sig själv. Fast, ska inte dömma ut det efter en liten video.

Medlem

Klart det bästa Batman spelet som jag har kört.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

tycker spelet verkar as kul:D men allvarligt?? 2 gb demo!?:O och då var det ändå lite speltid, blev lite besviken:/

Medlem
Skrivet av redmac:

Vet inte om du tycker game i England är vettiga men där går det att boka CE. Dessutom får man extra saker när man bokar.

http://www.game.co.uk/PS3/~r341699/Batman-Arkham-Asylum-Colle...

Eller från play.com

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/9663559/Batman-Arkh...

Men som sagt, vet inte om du anser dem vettiga. Jag tycker iaf man får Ce för ett bra pris plus extra bonus saker på köpet.

Tyvärr så kan man inte beställa CE från Play.com. Dom skickar bara dom inom England tyvärr.

Medlem

Jag tor alla utom paly.com på denna listan levererar till länder utanför UK.

Men har vi tur så kanske det kommer nått erbjudande till oss i Sverige också.

Medlem

Skitbra demo! Man kan göra på så många olika sätt. Har spelat igenom det 5+ ggr, alla gånger på olika sätt:) Bokat


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

varför komme pc versionen ut senare än konsolerna?

Medlem

Blir PS3 här, Jokern är ett måste

Medlem

"2gb för ett demo? buää buää buää"

Alla demos nuförtiden är ju på runt 2gb. Sitter ni på 40gb hårddiskar och modem eller vad gnäller ni över?

Medlem

Ska spelas inatt!

Sluta böla för att det är ett bra demo som tar 2GB nu.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av joshua9165:

varför komme pc versionen ut senare än konsolerna?

Så länge de gör en bra PC version tycker jag några veckor eller en månad senare är ok.

Men enligt dem själva beror det på att de lägger till mer PhysX effekter i spelet.

Skrivet av xXMarcusXx:

Skitbra demo! Man kan göra på så många olika sätt. Har spelat igenom det 5+ ggr, alla gånger på olika sätt:) Bokat

Älskade demot, spelade det också 5+ gånger Men tyvärr så har jag inte råd att boka det Blir nog ett köp vid julrean


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av redmac:

Precis som jag förutsåg, spelet är riktigt kul. Men det som gör mig mest imponerad är stämningen, regin, kameraarbetet samt röstskådespeleriet. Riktigt bra. Man får lite Bioshock vibbar vilket inte är fel. CE here I come.

Var hade du tänkt inhandla CE? Hittar inga vettiga affärer för det i sverige, och inga vettiga att importera från heller.

Vet inte om du tycker game i England är vettiga men där går det att boka CE. Dessutom får man extra saker när man bokar.

http://www.game.co.uk/PS3/~r341699/Batman-Arkham-Asylum-Colle...

Eller från play.com

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/9663559/Batman-Arkh...

Men som sagt, vet inte om du anser dem vettiga. Jag tycker iaf man får Ce för ett bra pris plus extra bonus saker på köpet.

Tackar, hade kollat på play.com men har lite sisådär upplevelser med dem. Game kände jag dock inte till och det hade ett bättre pris dessutom så det tackar vi för

Är det där du beställt ifrån själv?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av redmac:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av redmac:

Precis som jag förutsåg, spelet är riktigt kul. Men det som gör mig mest imponerad är stämningen, regin, kameraarbetet samt röstskådespeleriet. Riktigt bra. Man får lite Bioshock vibbar vilket inte är fel. CE here I come.

Var hade du tänkt inhandla CE? Hittar inga vettiga affärer för det i sverige, och inga vettiga att importera från heller.

Vet inte om du tycker game i England är vettiga men där går det att boka CE. Dessutom får man extra saker när man bokar.

http://www.game.co.uk/PS3/~r341699/Batman-Arkham-Asylum-Colle...

Eller från play.com

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/9663559/Batman-Arkh...

Men som sagt, vet inte om du anser dem vettiga. Jag tycker iaf man får Ce för ett bra pris plus extra bonus saker på köpet.

Tackar, hade kollat på play.com men har lite sisådär upplevelser med dem. Game kände jag dock inte till och det hade ett bättre pris dessutom så det tackar vi för

Är det där du beställt ifrån själv?

T&Cs: UK ONLY @ game.co.uk

Så ingen av dom två funkar

Medlem

Oj, det var ju t.om roligt

Medlem

AA för ATi kort fungerar om du byter namn på .exe filen till t.ex bioshock.exe och sedan tvingar AA från Catalyst Control Center.

Tänker dock inte betala för spelutvecklare som inte spenderar tid på att fixa spelen åt mig bara för att jag sitter på att ATi kort.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

T&Cs: UK ONLY @ game.co.uk

Så ingen av dom två funkar

Verkar som att "UK ONLY" bara gäller för pre-order bonusarna. För alla butikerna har EU bland fraktalternativen. Men på play.com ser jag inget om UK ONLY så den bonusen verkar man kunna få.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Saben:

Positiva kommentarer! Får väl ta och fiffla hem det på något vis. :>

Fiffla? Demot ligger ju rakt framför näsan.

Då var det kanske det jag menade...


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

Riktigt, riktigt kul! Precis så som jag hoppades på, det här tror jag blir ett köp, trots att jag aldrig köper såna här spel. Men någon ska man börja.

Sluta böla på filstorleken, när ska folk fatta att det är grafikmotorn och spelets grunder som tar upp plats. Nivåerna är oftast en väldigt liten del rent storleksmässigt sett. Demot hade kunnat vara 2 h långt utan att öka något nämnvärt i storlek.

En lustig sak hände med min Logitech RumblePad. Jag kunde inte styra spelet med den eftersom vänsterspakens upp och ner var inverterad, och gick inte att ändra på under inställningar. Dvs, tryckte jag framåt gick den bakåt osv. Så jag fick övergå till tangentbord. Synd.

Medlem

Blir nedladdning direkt, måste bara byta dator.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Varför står det att det var nåt fel och att jag måste ha en ny och fräsch kopia?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Enligt kommentarerna på FZ måste jag säga jäklar vad många är positiva till detta ska tanka demo så fort jag sitter vid min egna dumburk


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Wow, det kändes klockrent. Gillar inte sådan här spel i vanliga fall, härligt casual play...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Skriv svar