EA avslöjar när Mirror's Edge 2 lanseras
Jo, nog kunde det användas vapen i första spelet alltid.
Haha, det kanske var min fina moraliska kompass då!
Förutom den moraliska kompassen fanns det en hel del anledningar att inte använda vapen - man hade inget hölster så antingen höll man dem i handen eller så slängde man bort dem, och med vapen i handen var man inte alls lika mobil, många av parkour-möjligheterna försvann. Det handlade mest om att desarmera en fiende i närstrid och skjuta honom med hans eget vapen för att sedan slänga bort det, om jag minns rätt.
Förutom den moraliska kompassen fanns det en hel del anledningar att inte använda vapen - man hade inget hölster så antingen höll man dem i handen eller så slängde man bort dem, och med vapen i handen var man inte alls lika mobil, många av parkour-möjligheterna försvann. Det handlade mest om att desarmera en fiende i närstrid och skjuta honom med hans eget vapen för att sedan slänga bort det, om jag minns rätt.
Man kan ju klara spelet utan att döda någon med skjutvapen.
Mirror's Edge är fortfarande helt unikt och jag spelar fortfarande tidsutmaningarna ibland.
Ser väldigt mycket fram emot en uppföljare till det här underbara spelet.
Ack så underbart spel! Kanske får dra fram det ur gömmorna igen..
MEN! Var är tå-skorna? Icke Mirrors Edge utan tå-skor! ICKE SÄGER JAG!
Mirror's Edge är fortfarande helt unikt och jag spelar fortfarande tidsutmaningarna ibland.
Ser väldigt mycket fram emot en uppföljare till det här underbara spelet.
Ack så underbart spel! Kanske får dra fram det ur gömmorna igen..
MEN! Var är tå-skorna? Icke Mirrors Edge utan tå-skor! ICKE SÄGER JAG!
Haha! Tappar halva hastigheten utan tåskor!