Starcraft 2 släpps först nästa år

Inaktiv


signatur

Get dead or get rich trying.

Medlem

Men... trodde någon verkligen att det skulle komma i år?


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Inaktiv

vrf kmr alla bra spel 2010? fan då måste ja ju kämpa mig genom nian med bra betyg :/.man hinner inte spela tillräckligt då ju.

Inaktiv
Skrivet av maniac:

Men... trodde någon verkligen att det skulle komma i år?

Blizzard själva hoppades på det för ett par månader sen.

Inaktiv
Skrivet av robba94:

vrf kmr alla bra spel 2010? fan då måste ja ju kämpa mig genom nian med bra betyg :/.man hinner inte spela tillräckligt då ju.

Behöver du kämpa i högstadiet så kan du lägga ner ambitionerna och satsa heltid på spel istället 8)

Medlem

Börjar kännas som det inte finns nåt kvar att se fram emot i år, nåja, Forza 3 får man ju iaf i höst!

Medlem

Så länge alla bojkottar L4D2 så är jag nöjd.

Medlem

Föga förvånande, det har man känt av länge. Speciellt efter så lite info som släppts.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vill bara upplysa alla er som vill spela framtida Blizzard spel via nätverk, det kan ni glömma. Inte nog med att det nya BNet verkar bli en betalservice de har helt slopat möjligheten till LAN för Starcraft 2 eftersom de "skyller" på framför allt piratkopiering som främsta orsak. Om ni vill ha LAN i framtida spel från Blizzard så bör ni gå till denna sida http://www.petitiononline.com/LANSC2/petition.html och skriva på (snart uppe i 100.000), jag tvekade inte för en sekund. Visst det är inte ofta sådant här hjälper men det skickar en tydlig signal till Blizzard vad vi tycker om deras beslut (som garanterat inte är deras utan Activision).

Jag har köpt i princip samtliga spel från Blizzard efter Starcraft 2 men jag kan inte stödja ett företag som tar bort en så väsentlig del som LAN ändå är och sedan kommer med anledningar som är skrattretande. Man behöver inte vara särskilt smart för att inse att den egentliga orsaken är att de vill att man spelar på BNet eftersom de ju då får ännu mer pengar för sitt spel. Nej, sedan Activision blev en del av Blizzard har det bara gått utför och det är med stort vemod jag ser en av de absolut bästa utvecklarna genom tiderna gå åt samma håll som EA.

123
Skriv svar