Serious Sam HD plåtat

Robot
Medlem
Serious Sam HD plåtat

Ett ord och det är "MUMS"

Medlem

Om det får ett vettigt pris kommer jag lätt köpa det.

Inaktiv

kommer att köpas på en gång till xbla. har ifs gold edition till pc, men Sam är alltid kul med co-op.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Äger Ettan tvåan och tvåan. Skiter i om detta har något nytt att erbjuda eller är vettigt prissatt. Jag vill ha fler spel från Croteam så jag köper det.

Medlem

Min Pc kommer inte klara det särskilt snyggt så då vill jag ha det till min ps3. Men vänta nu... Xbox?! fan...


signatur

Rawr

inK
Medlem

Vill också ha det till PS3.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv

garanterat köp till pc.

Medlem

First Encounter var kul, 2:an orkade jag inte spela, kändes för barnsligt, men en HD-version har säkert sitt värde, fast det hade varit roligare med en tredje encounter...

Medlem

LAN varning på detta haha


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Ser riktigt bra ut och roligt, får flashbacks från när 1an kom ut 2000 2001 minns inte riktigt var typ 14 15 år då hehe vilka tider det var... nu e man 23 :):)

Medlem

Det finns en sekvens i Serious Sam som jag alltid kommer ranka som det roligaste jag någonsin upplevt i ett spel:

När man för första gången möter en huvudlös fiende med bomb under armen springande skrikande AAAAAAAH, nerför en kulle. När man fått död på han, härmar Sam med ett gällt "Ahaaahaah". Då kommer det 20 - 30 till skrikande nerför samma kulle, och Sam säger typ "Oh shiet". Sen brakar helvetet lös

Medlem

Härligt! Ser fram emot detta spel! Ettan var ju skoj i Co-op så jag antar att detta blir minst lika bra.

1
Skriv svar