Känn dig som James Bonde i trailer för Farming Simulator 15

Robot
Känn dig som James Bonde i trailer för Farming Simulator 15
Medlem
Känn dig som James Bonde i trailer för Farming Simulator 15

"Det till kosol alltså.". "...är att spelet i sig är väldigt", Är väldigt vadå? Inte för att vara den som är den men har ni ändrat något i era rutiner på sistone? Känns som det var en väldigt massa felstavningar/felskrivningar på senare tid.

Medlem
Skrivet av Drapan:

"Det till kosol alltså.". "...är att spelet i sig är väldigt", Är väldigt vadå? Inte för att vara den som är den men har ni ändrat något i era rutiner på sistone? Känns som det var en väldigt massa felstavningar/felskrivningar på senare tid.

Det är mänskligt att fela, ibland är man bara lite för trött. Jag har full förståelse för dem.

Medlem
Skrivet av Drapan:

"Det till kosol alltså.". "...är att spelet i sig är väldigt", Är väldigt vadå? Inte för att vara den som är den men har ni ändrat något i era rutiner på sistone? Känns som det var en väldigt massa felstavningar/felskrivningar på senare tid.

kosol. Det är ett skämt, ju. Hoppas jag. Ko-sol. muu.

Medlem

Varför inte PC?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

*host* Jöns Bonde *host*

Medlem
Skrivet av Ftmch:

kosol. Det är ett skämt, ju. Hoppas jag. Ko-sol. muu.

Reflekterade över det, men kändes långsökt.

Skrivet av Nelfie:

Det är mänskligt att fela, ibland är man bara lite för trött. Jag har full förståelse för dem.

Absolut, men verkar som det har blivit en aning mer på sistone bara.

Medlem

Ordvitsarna haglar in! Älskar det.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Varför inte PC?

Därför att det redan finns på PC

Medlem

Nu blir de console peasants på riktigt!

Medlem
Skrivet av Drapan:

"Det till kosol alltså.". "...är att spelet i sig är väldigt", Är väldigt vadå? Inte för att vara den som är den men har ni ändrat något i era rutiner på sistone? Känns som det var en väldigt massa felstavningar/felskrivningar på senare tid.

Att ett spel är väldigt betyder att det är stort.

Medlem

Gör om gör rätt.....

Medlem
Skrivet av Drapan:

"Det till kosol alltså.". "...är att spelet i sig är väldigt", Är väldigt vadå? Inte för att vara den som är den men har ni ändrat något i era rutiner på sistone? Känns som det var en väldigt massa felstavningar/felskrivningar på senare tid.

Johan olander kanske började jobba 08.00 till 17.00. 16.45 är klockan det publicerades så kan tänka mig han är lite arbetstrött för att han har jobbat, eller så var han ute i krogen på fredags och var bakis på jobbet, eller så har han ba råkat tryckat på några knappar fel. Sluta klaga och ha förståelse på att han har glömt ett N, ogillar din typ av människor på internet så fort dom sätter sig bakom skärmen så blir dom antingen världens einstein proffessor eller så blir dom en liten rysk kaxig mafia.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Jag läste: "Känn dig som James Bonde i trailer för Farting Simulator", och fattade ingenting!


signatur

autograph

1
Skriv svar