CS-veteranen Potti: Vi vann första VM-finalen med en Quake-spelare

Robot
CS-veteranen Potti: Vi vann första VM-finalen med en Quake-spelare

Potti och Heaton berättar sjuka historier från de första internationella tävlingarna i Counter-Strikes barndom.

#counter-strike


Medlem
CS-veteranen Potti: Vi vann första VM-finalen med en Quake-spelare

D00M var bäst.

Medlem

Detta var riktigt intressant att lyssna på faktiskt, förväntade mig inte att de båda skulle vara så vältaliga heller. Normalt gillar jag inte att lyssna på podcasts, men denna höll intresset uppe hela vägen. Riktigt bra!

Medlem

Har följt hela poden och det mesta har varit intressant. Tror dom skulle göra 10 avsnitt eller liknade.

Medlem
Medlem
Skrivet av enboomer:

Säger väl en del om nivån på Quakespelare

jo men du får iofs tänka på att cs är även en twitch shooter, och att gå ifrån ingenting till cs ja det är ju rätt logiskt att en med quake eller ut har mer kött på benen och kmr bli bättre snabbare.

Det är ju en självklarhet själv är jag ifrån quake/ut när jag blev introducerad till cs via en polare vid alpha 1.5 eller 2.5 eller vad det nu vart

de flesta som lirade cs då satt ju bara och gömde sig typ

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av enboomer:

Säger väl en del om nivån på Quakespelare

jo men du får iofs tänka på att cs är även en twitch shooter, och att gå ifrån ingenting till cs ja det är ju rätt logiskt att en med quake eller ut har mer kött på benen och kmr bli bättre snabbare.

Det är ju en självklarhet själv är jag ifrån quake/ut när jag blev introducerad till cs via en polare vid alpha 1.5 eller 2.5 eller vad det nu vart

de flesta som lirade cs då satt ju bara och gömde sig typ

Åh!, tiden när ingen visste hur eller ens att man kunde köpa vapen Tiden innan kniven ens fanns!

Good times

Medlem
Skrivet av enboomer:
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av enboomer:

Säger väl en del om nivån på Quakespelare

jo men du får iofs tänka på att cs är även en twitch shooter, och att gå ifrån ingenting till cs ja det är ju rätt logiskt att en med quake eller ut har mer kött på benen och kmr bli bättre snabbare.

Det är ju en självklarhet själv är jag ifrån quake/ut när jag blev introducerad till cs via en polare vid alpha 1.5 eller 2.5 eller vad det nu vart

de flesta som lirade cs då satt ju bara och gömde sig typ

Åh!, tiden när ingen visste hur eller ens att man kunde köpa vapen Tiden innan kniven ens fanns!

Good times

augen fanns ej, och colten hade silencer hela tiden och scope på högerclick!

tmpn lät som ett laservapen haha!

awpn hade backspegel i låg grafikinställning(yes im serious) hahaha!

Medlem

Om jag minns rätt så var quake spelaren Litzter, då jag arbetade på nine cafe och spelade q3.. gamla goda tider

nu efter jag lyssnade på podden så hörde jag att det var han som var med, kul

Medlem
Medlem

Gaming legends!

1
Skriv svar