Witcher 3 fortsättning..

Medlem
Witcher 3 fortsättning..

Kunde inte slita mig igår

Spelade 2 timmar till igår kväll och ytterligare 4 timmar idag.
Har inte känt såhär på väldigt länge för ett spel, inte sedan Last of us eller Gears of war. Att man bara längtar och vill spela mer å mer. Att man även tänker på vad man gjort i spelet och planerar framåt på vart
man ska ta vägen. Vilka uppdrag man ska göra först och vad för hemligheter som finns i världen.

Detta spelet har redan lämnat ett spår i mitt hjärta, är nyfiken på hur stort spår det kommer lämna inuti mig.
innan jag har spelat klart det.

Atmosfären i spelet är helt underbart, det fångar in en direkt. Alla karaktärerna är unika och har en intressant story. Sedan har alla röstskådespelarna varit på topp hittills!

Har kommit på att jag älskar nattetid mest i spelet, men även gryning. Månens ljus mellan träden som blåser i vinden, hur man hör vargarna hylla så det isar i ryggraden. Hur musiken skapar en mystisk och lite läskig stämning, medans du hör hästens steg som ekar i öronen.

Det har varit lite små buggar i spelet, men inget som stör. Dock en gång så la spelet av helt. Som tur var hade jag precis sparat. Så inget gick förlorat, det är något man måste göra hela tiden iaf i detta spel.
Då du aldrig riktigt vet vad som väntar runt hörnet.

Har klarat av den första regionen, dessutom klarat av alla sidouppdragen där.
Sidouppdragen har varit väldigt intressanta, som jag redan skrivit.

Imorgon väntar nya äventyr i den andra regionen, redan nu så fick jag en chock över hur stort det var.

Ska bli intressant att se vad som väntas!

#blogg

Medlem
Witcher 3 fortsättning..

Jag har inte haft möjlighet att spela än. Spelet ligger här, bredvid datorn, och väntar. Jag jobbar hela veckan och i helgen ska jag vara barnvakt åt min systerson så då får vi spela något man kan köra coop. Men jag längtar så efter att få installera spelet på min alldeles nyinköpta 500GB SSD.

Testpilot

Känner likadant , bara hunnit spela några få timmar men lyckats klämma allt jag hittat i White Orchard.

Längtar till helgen då man kan ta ut svängarna och verkligen gräva ner sig!

Medlem

Har spelat ca 4 timmar, har bara gjort 3 uppdrag.
Resten av tiden så har man bara gått runt i byar och i naturen och kollat vad folk pysslar med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det enda jag stört mig på är att många människor ser exakt likadana ut. Det förstör illusionen lite när man kommer till det femte stället där dvärgsmeden ser ut som den förra.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av redruM:

Det enda jag stört mig på är att många människor ser exakt likadana ut. Det förstör illusionen lite när man kommer till det femte stället där dvärgsmeden ser ut som den förra.

Jag har förstående för det. Det är ett väldigt stort spel. Göra varje ai unik, skulle kosta otroligt mkt mer pengar och tid tyvärr. Men hade varit coolt om varje individ var olika i utseende.

1
Skriv svar