2K teasar nytt spel med futuristisk stad och mystisk hemsida

Robot
2K teasar nytt spel med futuristisk stad och mystisk hemsida
Medlem
2K teasar nytt spel med futuristisk stad och mystisk hemsida

Låter som ett nytt Bioshock. Hoppas!

Medlem

Låter lite som om det kan vara ett nytt Bioshock i framtida miljö på G - "Biosystemshock"?

Medlem

Jag gissar på ett nytt Bioshock. Bilden känns inte riktigt som Bioshock, men jag har inget bättre förslag.

Medlem

Jag som precis är på besök i Rapture för första gången. Wow vilket spel jag missat men vad mycket mumma jag har framför mig!
Hoppas på Bioshock 4, hemsidan skryter om DNA-splicing å grejer, det kan ju inte vara något annat!

Medlem

Jag tror det rör sig om ett helt nytt IP.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Så jäkla trött på Bioshock-gameplayet. Hoppas på något nytt.

Medlem

Första o andra Bioshock var bra... det uppe bland molnen var... ja, lite uppe bland molnen. xD

Medlem

Det där ser lite för lamt ut för att vara Bioshock-serien..


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Utan Levine, inget BioShock IMO.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

System Shock 3. Man kan ju få hoppas va?

Medlem

Bioshock: Limited.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Så jäkla trött på Bioshock-gameplayet. Hoppas på något nytt.

Håller med där, älskar designen på spelen, men hade gärna sett annat gameplay. Infinite hade lätt funkat som stealth spel.

MEG
Medlem

Jag hoppas på något nytt, är lite less på reboot, återutgivning av gamla spel och mjölkande av de spelserier som redan finns.


signatur

Death is only the beginning

Skägg.
10 Chambers

Frågan är vilken studio som ligger bakom det, Irrational har ju inte den kapaciteten längre.


signatur
Medlem

Hrm Advent Future, Advent Rising.
Man kan ju alltid hoppas, även om det är extremt osannolikt.

Medlem

Låter som en Matrix ripoff.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Låter som ett nytt Bioshock. Hoppas!

nej vafan dags för nått nytt räcker me dom bioshock spel som släppts!

Medlem

Bilden påminner mig om denna video o.O


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

FM-guru
F.d. Sisyr

Tror på nytt IP.

Medlem

Låter lite bioshock utöver det. Men kan mycket väl vara ett nytt IP. Hoppas på ett riktigt mörkt dystert spel iaf

Medlem

Bioshock 1 var ju bland det bästa som släppts, tror på nått helt annat här.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

XCOM möter Syndicate är den känslan jag får av att titta på konceptbilderna, finns några bilder nere på 'streetview' som iaf får mig att tro att detta inte blir ett spel i 1'a persons vy, utan något som lutar åt taktik/strategi...

Medlem

Min första tanke var som så många andra just Bioshock men det verkar lite för uppenbart att det skulle vara det, jag lirar gärna mer Bioshock men jag hade gärna också sett ett nytt IP.

Medlem

det var verkligen de billiga stockfotona på den sidan...

Medlem
Skrivet av xermalk:

Hrm Advent Future, Advent Rising.
Man kan ju alltid hoppas, även om det är extremt osannolikt.

Tycker inte att det låter så osannolikt, serien fick ju avbrytas men hann ändå att ge upphov till en serietidning så kanske 2K såg något bra i det och gör sin egen spinoff?

Medlem

Ny XCOM-expansion?

Medlem

Någon form av reboot på Bioshock?

Medlem

Eller kan det vara Cyberpunk 2077?

Medlem

Ah nytt XCOM! Hört rykten om ett nytt upphottat Apocalypse

12
Skriv svar