Rumpor, trekant och enhörning – här är alla sexscenerna i The Witcher 3!
orka hålla på med sånt här i spel, det är ju bara för dom som inte får det på riktigt känns rätt barnsligt
Precis som alla författare som har med sex i böcker, eller alla regisörer som envisas med att ha med sex i filmer menar du? Om man tänker på sex på nått sätt så betyder det att man inte har sex?
orka hålla på med sånt här i spel, det är ju bara för dom som inte får det på riktigt känns rätt barnsligt
Känner mig träffad.
Gick in på den här "artikeln" bara för att skriva: Really FZ, really?
Va du ska klaga på allt hela tiden. Ta ett chillpill Ender. Take it easy man. Var inte så spänd. Allt behöver inte vara politiskt korrekt hela tiden, ibland kan man ha lite kul.
Det handlar inte om att vara politiskt korrekt, det handlar om innehållsvärde.
"Alla sexscener från senaste bigbrother säsongen" skulle lätt kunna stå i aftonbladet.
Man vill ju gärna tro att fragzone är bättre än så.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Gick in på den här "artikeln" bara för att skriva: Really FZ, really?
Va du ska klaga på allt hela tiden. Ta ett chillpill Ender. Take it easy man. Var inte så spänd. Allt behöver inte vara politiskt korrekt hela tiden, ibland kan man ha lite kul.
Det handlar inte om att vara politiskt korrekt, det handlar om innehållsvärde.
"Alla sexscener från senaste bigbrother säsongen" skulle lätt kunna stå i aftonbladet.
Man vill ju gärna tro att fragzone är bättre än så.
Exakt min poäng. Jag brukar normalt sett stå på FZ's sida när användare kallar dem för Aftonbladet, något som jag tydligen får äta upp nu. Det här känns bara som så pubertalt klickfiske.
PS. Hey, jag skriver faktiskt massa glada och positiva saker också, men man ser kanske inte så mycket av det i de tyngre diskussionerna...jag är inte bitter!