The witcher 3 - 375:- Tråden kan stängas

Medlem
The witcher 3 - 375:- Tråden kan stängas

Hejsan,

Fick en kopia av The Witcher 3 med mitt grafikkort men jag har redan spelet sedan tidigare.
Var inte tänkt att jag skulle köpa nytt grafikkort men nu blev det som det blev

Alla jag känner har redan spelet så jag ville kolla här om någon är intresserad.

375:-
Spelet är en aktiveringskod. Skickar kopia på mitt ID, förskottsbetalning sen får du koden.
Har haft konto på FZ ett tag så inget lurigt

Mvh
Marcus

Medlem

Du får dock inte lov att sälja koden. Borde stå tydligt på lappen du fått koden på.

Medlem

Haha 375, för nått du fick "gratis". Girigare person får man nog leta efter? Ta mig fan Joakim Von Anka hade blivit avundsjuk på din girighet.....
Dessutom kostar det 250kr på g2play som ziraz skriver, så lycka till.

Ja och g2play är ju jävligt tillförlitligt!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ja och g2play är ju jävligt tillförlitligt!

Aldrig haft problem där.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ja och g2play är ju jävligt tillförlitligt!

Aldrig haft problem där.

Det finns en anledning till varför de erbjuder G2A Shield. Jävla skumt place.

Medlem

Vet inte riktigt vad problemet är.
Jag har något som jag inte behöver, har köpt det själv. Spelet kostar 450:- på webhallen. Jag betalade 49.99€ på steam för min kopia.

Är man något vuxen så är man välkommen att komma med förslag på vad man vill betala.

Huruvida du inte kan / vill betala priset är jag intresserad av, antingen ger du ett bud eller så trollar du vidare.

/Marcus

Medlem

"Huruvida du inte kan / vill betala priset är jag intresserad av, antingen ger du ett bud eller så trollar du vidare."

Tror ingen är intresserad heller över vad du betalade på steam för din kopia när du nu säljer en gog nyckel.(stor skillnad då folk gillar att samla allt i steam och inte massa olika tjänster)
Men kul att du jämför dig själv med webhallen och steam, ger du samma support också?

Men för helvete gubbar, kan ni inte låta honom sälja vad han vill till det pris han vill?
Utan att börja tjafsa och ge dryga kommentarer

hade gärna köpt om jag inte redan haft spelet


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men för helvete gubbar, kan ni inte låta honom sälja vad han vill till det pris han vill?
Utan att börja tjafsa och ge dryga kommentarer

hade gärna köpt om jag inte redan haft spelet

Med tanke på att han inte får lov att sälja nyckeln överhuvudtaget så kanske det är bra att påpeka detta...

Skrivet av Zalcore:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Men för helvete gubbar, kan ni inte låta honom sälja vad han vill till det pris han vill?
Utan att börja tjafsa och ge dryga kommentarer

hade gärna köpt om jag inte redan haft spelet

Med tanke på att han inte får lov att sälja nyckeln överhuvudtaget så kanske det är bra att påpeka detta...

Jomenvisst men alla andra orelevanta kommentarer


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har nu "bytt" spelet Zalcore så ingen skada skedd

Hurvida jag byter / säljer / köper saker som jag själv, legalt, inskaffat för egna pengar är helt min ensak.
Jag förstår också märkningen som riktar sig till återförsäljare som inte ska dumpa nycklar via andra kanaler än vid försäljning av just grafikkorten.

Vet inte riktigt vad som har hänt med forumen på FZ sen jag reggade mig här. Glad är jag dock att internet är stort

/ Marcus

Medlem
Skrivet av meat4u:

Har nu "bytt" spelet Zalcore så ingen skada skedd

Hurvida jag byter / säljer / köper saker som jag själv, legalt, inskaffat för egna pengar är helt min ensak.
Jag förstår också märkningen som riktar sig till återförsäljare som inte ska dumpa nycklar via andra kanaler än vid försäljning av just grafikkorten.

Vet inte riktigt vad som har hänt med forumen på FZ sen jag reggade mig här. Glad är jag dock att internet är stort

/ Marcus

Att du får göra vad du vill med saker som du köpt är inte alltid riktigt sant, ta bara en titt på DRM.
Detta gäller framförallt när du får saker som en "bonus".

Enligt nvidia: "Offer may not be substituted, exchanged, sold, or redeemed for cash or other goods or services."

Medlem

And still I just did... Trots det sitter himlen kvar, polisen har inte knackat på och alla är nöjda och glada

Du måste väl lätta på smilbanden någon gång haha

1
Skriv svar