Fallout 4-rykten: större än Skyrim, går inte spela som kvinna, släpps i höst

Medlem

SJWs, feminazis, pk osv. Tydligen måste folk slänga sig med dessa intelligensbefriade begreppen.

Men är det så förbannat konstigt om folk tycker det är konstigt om man inte kan spela en kvinnlig karaktär i mainstoryn i ett franchise där alla spel erbjudit möjligheten? Ni tycker att det gnälls så förbaskat på både det ena och det andra. Så då känner ni er tvingade att gnälla ännu högre.

Medlem

DJÄVLAR också om det här stämmer Det finns två saker jag alltid brukar vinnlägga mig om i såna här spel och det är:

1. Att spela som brud

2. Att skjuta upp huvuduppdragen så länge det går

HUR skulle det gå under de här omständigheterna. Anledningen till att jag spelar som brud är för att jag gillar att kolla på det könet mer! Väljer alltid så sexig outfit som möjligt.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

SJWs, feminazis, pk osv. Tydligen måste folk slänga sig med dessa intelligensbefriade begreppen.

Men är det så förbannat konstigt om folk tycker det är konstigt om man inte kan spela en kvinnlig karaktär i mainstoryn i ett franchise där alla spel erbjudit möjligheten? Ni tycker att det gnälls så förbaskat på både det ena och det andra. Så då känner ni er tvingade att gnälla ännu högre.

Måste? Det är ju så? Om dem är "intelligensbefriade" eller inte spelar ingen roll då det är så.. Snarare du som är intelligensbefriad som inte inser detta

Skriv svar