Unreal Tournament vilar några år

Medlem

Senast jag försökte på mig det spelet var pinsamt, alldeles för snabbt för mig, och så fann jag det urfånigt att fordon som pansarvagnar sköts ner av prickskytts vapen.

Nu är det säkert som folk säger att det gäller att nöta för att bli bra och först då ha kul med det, men jag vet inte hur många spel jag har fått höra det om, att det blir kul senare vill säga.

Personligen föredrar jag att vara lite sämre, men kunna och ha tid att lira lite av varje.

På sätt å vis låter det som starcraft, som folk hatar lika starkt för att dom inte hänger med. Jag antar bara att skillnaden är att man kan ha kul med SC iaf.

Medlem

UT3 är faktiskt det första riktigt snabba FPS-spelet som jag har spelat. Jag hade kul från första stund och det tog mig inte så fruktansvärt många timmar att hamna högt upp på score-listan.

Jämfört med starcraft så behöver man iaf inte lära sig använda ett uråldrigt interface

Spelar man instagib så är det bara Point and Click

Medlem

Nån som vill köra lite UT3? Finns det någon svensk server? Lite sugen

Instagib är riktigt kul - speciallt med low gravity

Medlem

Jag spelar UT3 lite då och då. Jag har skrivit det förut, men UT3s stora problem är inte spelet i sig vilket jag finner väldigt roligt, välgjort och bäst av alla UTspel. Problemet är snarare konkurrensen idag (TF2 osv).

Det ÄR ett mycket bra spel i min mening

Medlem

Ut99 lever! assaulten är det bästa som hänt spelvärlden.
I November har man spelat aktivt i 10 år, det säger en del.
www.utassault.net är den fina lilla communityn.

Medlem

Köpte spelet igår för 75 kr på g2play. Hade riktigt kul hela natten. Har saknat farten, och blev imponerad på grafikmotorn och hur bra den såg ut. Riktigt fina moddar finns där också, allt från snowboardspel till svärdsvingande och coop survival.

Medlem

Inget slår ändå hederlig VCTF på Suspense

Underbar bana <3

Medlem

Ja, UT99 med Assault är fantastiskt!

Jag blev så besviken när de plockade bort den spelformen.

Håller med... UT3 ÄR ett mycket bra spel i sin genre, med det finns så många andra spel som folk väljer att spela.

Med Titan pack är det som ett nytt spel dessutom... kom ihåg att slå på titan modden... nej vad heter det i UT... Mutator.

Spelas det senaste quake i samma omfattning som UT3?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag gillar UT3 skarpt:) haken är min konstant totalkassa ping hela tiden på de spelet =/ alla andra onlinespel funkar bra, men inte U3, blir galen sdjfnbsdjngfosdg tar 75 år innan skotten avlossas när man tryckt på skjutknappen.

Medlem
Skrivet av Horzie:

Jag gillar UT3 skarpt:) haken är min konstant totalkassa ping hela tiden på de spelet =/ alla andra onlinespel funkar bra, men inte U3, blir galen sdjfnbsdjngfosdg tar 75 år innan skotten avlossas när man tryckt på skjutknappen.

Har du haft internetuppkoppling och spelet i mer än 75 år? :$


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

ut2k4 är mycket roligare än UT3. De kanske ska satsa mer på gameplay och inte på grafik om de vill att folk ska spela deras spel.

Medlem

Jag gav upp UT2001, tyckte det blev för mycket av samma sak i slutändan, bara snyggare grafik, inget mer...

Medlem
Medlem

skulle spela det om min pissiga laptop som jag har för tillfället hade funkat me det.
Ska fixa en ny burk till hösten då blir det nog o spela Ut 3 och Arma 2
finns en cool mod baserad på Command & conquer till UT 3 som ja gärna skulle vilja lira sen när det släpps.
Det är baserat på c&C renegade fast för UT 3 då

Medlem

Har FZ missat patch 2.1 förresten?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Dom borde ägna sig åt att göra grafikmotorer istället för spel. GoW var en stor tillbakagång för genren (förutom grafiken).


signatur
Medlem

Jag tycker nog också att dom la lite för mycket krut på SP-delen.
Självklart ska det finnas en singleplayer-del, men den behöver bara bestå av en turnerings-stege ala UT1.... varför krångla till det?!

12
Skriv svar