Shadow Warrior får uppföljare – se konstigt filmklipp!

Robot
Medlem
Shadow Warrior får uppföljare – se konstigt filmklipp!

Jaha jag tänkte på Shadow Warriors. Det var ett rätt kul spel. Bytte in mitt exemplar mot 20 kr när jag var 16 för att kunna köpa ett litet ciggpaket :/

Medlem

Rätt så lustigt att Randy Pitchford gjorde banor till originalet som kom ut 1997, och nu är han direktör för Gearbox.

Medlem

första är riktigt underskattat! älskade verkligen det! går att få billigt på steam nu

Medlem
Skrivet av Oneone:

första är riktigt underskattat! älskade verkligen det! går att få billigt på steam nu

Pratar du om spelet som släpptes för länge sedan eller pratar du om den dåliga remaken?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Gillade 2an, kanske lite för repetitivt och linjära banor, hoppas 3an bjuder på lite mer kreativa banor som de klassiska spelen.

Medlem

Kör faktiskt igenom det nu.
Har lite problem med shamans, väldigt irriterande när de återupplivar hela tiden..
Sen har jag slut på ammunition, och kass med svärdet är man.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Shadow Warrior är en äkta oslipad diamant, utan problem spelåret 2013's stora doldis!

Jag köpte det halvt av en slump när jag spanade in Shadow Warrior: Redux (Steam-släppet av gamla SW) och köpte spelet då det råkade vara rea.

Jag fastnade fullkomligt framför detta mekaniskt underhållande och även vrålsnygga spel (väloptimerat med i allmänhet grymt flyt dessutom). Och jävlar i mig vilket långt spel det är! Det roliga bara fortsätter när man väl spelar sig genom kapitlen.

Dessutom släpptes en ganska stor patch så sent som den 31a Mars 2015, där Flying Wild Hog hux flux tagit sig tiden att lägga in 64-bitarsstöd (trots att flytet redan var galant), stega upp renderaren till DX11, implementera stöd för både Linux och Mac, faktiskt förlänga kampanjen en smula (!), med mera.

Changelog: http://steamcommunity.com/games/233130/announcements/detail/1...

Ett fantastiskt bra spel till värd peng, som dessutom lyckas vårda sitt Shadow Warrior-arv. Två tummar upp.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Oneone:

första är riktigt underskattat! älskade verkligen det! går att få billigt på steam nu

Pratar du om spelet som släpptes för länge sedan eller pratar du om den dåliga remaken?

Dafaq you talkin' bout? remaken ägde!
Den var inte perfekt, men ändå lyckades den vara ett av de bästa fps jag lirat på länge.

Medlem
Medlem
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Oneone:

första är riktigt underskattat! älskade verkligen det! går att få billigt på steam nu

Pratar du om spelet som släpptes för länge sedan eller pratar du om den dåliga remaken?

Dafaq you talkin' bout? remaken ägde!
Den var inte perfekt, men ändå lyckades den vara ett av de bästa fps jag lirat på länge.

Då är du nog för ung för att ha spelat originalet innan dom valde att censurera och göra spelet poliitiskt korrekt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hela filmen finns med ljud på deras sida:

http://shadowwarrior.com/video.html

1
Skriv svar