Microsofts E3 2015 – Halo, Tomb Raider och.. Rare?

Redaktör
Ponny
Microsofts E3 2015 – Halo, Tomb Raider och.. Rare?

Vem behöver Rare? Vi har ju Yooka-Laylee!


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Quantum Break, Scalebound och Crackdown kommer att visas på Gamescom, inte på E3. Bekräftat.

Rise of the Tomb Raider har bara utannonserats för Xbox, innebärande att de kanske kan nämna nu att detta också innebär Windows 10. Kanske. Det finns ingen PS4:a-version, oavsett hur många gånger ni försöker intala er detta.

Jag tror inte att de kommer lägga tid på Hololens på E3, förutom möjligen en teaservideo med Minecraft.

Nya ip har utlovats, så vi får se vad det blir, och vad som kommer till PC. Möjligt att de utannonserar PC-spelen på deras PC-presentation istället.

Is
Medlem

Nått nytt om Gears of War kommer det att komma: https://mobile.twitter.com/GearsofWar/status/6094760819097640...

Smite är ju fortfarande i beta stadiet, dock har jag fått så många nycklar att jag tror dom släpper det på e3, får samma känsla som innan dota 2 släpptes från betan.

Har inte hunnit testa fabel ännu men mer från det kommer det nog

Medlem

Rare är död i mina ögon. Deras sista spel som var bra var Kameo. Sen dess har det bara gått ut för med skitspel som Nuts & Bolts, alla Kinect-spel och Killer Instict. Har svårt att tro att det finns någon som helst talang kvar i det där företaget.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Rare är död i mina ögon. Deras sista spel som var bra var Kameo. Sen dess har det bara gått ut för med skitspel som Nuts & Bolts, alla Kinect-spel och Killer Instict. Har svårt att tro att det finns någon som helst talang kvar i det där företaget.

En Uppföljare till Kameo hade faktiskt varit något att spana in.
Viva Pinata var ju inte hemskt heller, men det tilltalar ju inte alla iofs.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Medlem

Vad fan är det för bugg som gör att det man skriver inte syns?

Aja hur som helst. Viva Pinata var helt okej. Inget spel jag direkt sitter och väntar på ska få en uppföljare, men det var ett perfekt spel för att bara ligga i soffan och slöspela.

Medlem

Halo 5 till windows 10 kanske?

Medlem

Conker! Synd att man jobbar till 21.30

Inaktiv

Ett nytt GOW låter faktiskt som en bra satsning, genren cover-pangare är inte lika crowded nu som det var för några år sedan. Xbone torde ge utvecklarna möjligheter att uppvisa ännu mer detaljerat ultravåld än tidigare generations hårdvara.

Medlem

Rare kan väl göra ett nytt GoldenEye eller Perfect Dark, och försöka återgå till forna tiders storhet? Undvika de moderna FPS:arnas fallgropar och med dunder och brak lansera uppföljare till nyssnämnda odödliga klassiker som fortfarande står sig som diamantstoder bland FPS.

Medlem

Det blir definitivt mer Hololens från Microsoft (scrolla ner på https://www.microsoft.com/microsoft-hololens/en-us/developers så säger dom det där) och det helt klart det mest intressanta för egen del. Sen är det ju mycket annat spännande också och totalt sett kan det bli ett väldigt bra E3 i år!

/ LordDaimos

Medlem

Killer Instinct season 3.

Lara ser för övrigt inte klok ut på bilden där ovan.

Medlem

Den mest intressanta spelrelaterade nyheten från Microsoft senaste åren är Win10 och DX12, Xbox1 betraktar jag som död vid det här laget.

1
Skriv svar