Gissa vem som regisserar Warcraft-filmen

Medlem

Eller gör filmen om Hoork! En tauren druid som är en av de äldsta och starkaste av dem alla. Farmar Ulduar25 och har massa epix!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Repliker som "Throw some more DOTs dammit!"
eller
"Wow this armour is truly epic!" haha

Lär bli en bra söndagsfilm om inte annat, en sådan film
man ser men inte behöver tänka på handlingen i.

Medlem

Undra hur mycket stel och tråkig dialog det kommer bli dock, jag menar det skulle bli jävla dyrt att med alla special effekter annars.

Inaktiv
Skrivet av Slashneed:

Fast han får klämma in sin Evil Dead 4 först, fast bara om Mannen Med Hakan är med, det ryktas ju om motsatsen...

Ingen Evil Dead utan Bruce.

Medlem

man blir ju rädd.. men haha ett måste på bio ZUGH ZUGH


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Inaktiv

Nu blev jag plötsligt orolig...

Spiderman filmerna var ju OK men detta är Warcraft och skall inte bli OK utan perfekt. Har aldrig hört talas om hans andra filmer heller.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

http://kotaku.com/gaming/world-of-warcraft/world-of-warcraft-...

Sålänge dom slår det där så är det nog lugnt... ^_^


signatur
Medlem
Skrivet av WarpGuN:

kommer säkert blir en fjortis pg13 film utan blod och sex

Om filmen kräver sex så är den per definition dålig, blod har ju inte sån står roll i bl. a. Sagan om ringen-trilogin(FILMERNA!) men de kanske inte räknas?

Känns som att det kan bli apocalypto eller sagan om ringen av de hela..


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

KoP
Medlem
Skrivet av Tpiom:

Nu blev jag plötsligt orolig...

Spiderman filmerna var ju OK men detta är Warcraft och skall inte bli OK utan perfekt. Har aldrig hört talas om hans andra filmer heller.

Se bara på Peter Jackson (senaste sagan om ringen filmerna).. han började sin karriär med att göra samma typ av filmer som Sam Raimi. Och se hur det gick.

Inaktiv
Skrivet av Hammer:

Antar att detta är bra nyheter. När jag läste rubriken så tänkte jag direkt: "Uwe Boll".
Undrar dock hur många Koreanska goldfarmers som får vara med som statister...

I nordkoroea har dom 0 datorer och i Sydkorea är dom högre stående socialt ekonomiskt och tekniskt än oss så förstår inte vilka koreanska farmare du pratar om, vad fan lär sig barn i skolan idag?.

Tror dom kommer påbörja filmen och inse att det inte går och göra det dator animerat.

Medlem

Måste säga att jag blev jätterrrrrrrädd nu för att det skulle stå Uwe Boll.:P


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Umm, höll inte Raimi på med Xena ett tag?
Ska ju givetvis finnas en roll till Bruce Campbell i filmen, annars är det skamligt!


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

HURRA FILM!!!!

Medlem

Blir nog bra det här. Raimi är kung, synd att hans bror är en jävla pajas.

Inaktiv

Bajs på WoW, bara totalt ignorera allt som hänt där. En fortsättning på storyn från WC I, II och III istället tack. Jag menar, det verkar ju knappast bli något Warcraft IV någon gång inom de närmaste hundrafemtio åren, och när det väl kommer så lär ju Warcraft-universumet vara helt uppfuckat till oigenkännlighet and beyond.


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

nice hoppas det blir en bra film eftersom många spelbaserade filmer är... ganska dåliga


signatur

Milk for the Khorne Flakes! Let the breakfast table drown in it!

Medlem

suck! skjut mig ska dom göra en film av det pissiga spelet!

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

kommer säkert blir en fjortis pg13 film utan blod och sex

Tror jag med.

Skrivet av dmon:

gief hot nelf action!

Fast det vore ju fint med lite sådant också.

Kommer kanske kolla filmen om den ser bra ut på trailers.

En film som jag däremot kommer att gå på när den kommer till bio är denna. Även om DiCaprio spelar titelkaraktären...


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Jag tycker Blizzard själva borde gjort animerade filmer, de är ju ganska duktiga till det i spelet..

12
Skriv svar