Gameplay från The Division – möte med andra spelare slutar i kaos
Och ändå....inte mycket nytt?
Jag menar...det ser ju bra ut? Men det är ju 100% förbestämt med uppenbara manus. Precis som tidigare trailers.
Smoke and mirrors people. Smoke and mirrors.
Ja precis. Lite som när dom målade upp Watch Dogs som något det sedan visade sig inte alls var.
Men snälla nån….Jag trodde faktiskt att vi skulle få se RIKTIG gameplay denna gång och inte detta iscensatta skådespel.
Spelet ser riktigt grymt ut och konceptet är skitbra, men detta börjar bli tramsigt.
Hoppas det dyker upp mer under veckan.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Bara jag som tycker grafiken ser grymt nerskalat ut?!
Jo tjenare att man skulle hitta folk som pratade eller gjorde så där...Om man nu inte har ett gäng polare att spela med så lär man snarare få höra könsord av 12-åringar och folk som rusar in i fiender och leker Rambo. Och man lär knappast få en chans att utvärdera situationer som när det kommer spelare i ryggen utan då lär man redan fått ett par kulor i ryggen...
Bara jag som tycker grafiken ser grymt nerskalat ut?!
Visst är den det. Trist utveckling.
Nerskalat....det är ju på en konsol...Need I say more?
Berätta gärna mer, vad är nedskalat?
Är det inte så att spelet ser ut som tidigare men eftersom det nu gått några år så är det helt enkelt inte lika imponerande som det var första gången de visade upp det?
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Det här läste jag på IGN's "First impression":
"It looks like the same care that was given to Chicago in Watch Dogs is applicable this time around."
- och det vet vi hur det ser ut.
Mjae, det här klippet sänkte min förhoppning om spelet totalt. Lycka till att inte få ett gäng bulor i ryggen vid liknande scenarios live sen.
Sen den rent grafiska nedgraderingen från tidigare klipp. Fattar inte att de aldrig lär sig att det inte funkar att sälja in något som successivt försämras fram till spelsläpp. Det känns som Watch Dogs all over again...
Cptn BaseballBatBoy!
Fucking Ryan.
Ja, vilket svin!
Så här såg det ut 2013 å 2014.. O nu 2015?!
http://youtu.be/UZRJsdQhH0k
"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"