Nytt Hitman utannonserat – "en renodlad lönnmördarfantasi"

Robot
Nytt Hitman utannonserat – "en renodlad lönnmördarfantasi"
Medlem
Nytt Hitman utannonserat – "en renodlad lönnmördarfantasi"

Wow, mycket bra på E3 i år.

Medlem

Har man de andra så blir det väl denna också..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Synd att det ska krävas reboots för att man fuckar upp sina tidigare spel. Men verkar lovande.

Medlem

Sjukt stora förhoppningar på det här!

Och jag helt i extas när det släpps redan i år! Hade förväntat mig tidigast nästa år!

Edit: Jag hoppas för övrigen att han bara ser ut som han gör pga CGI trailern, för han ser ju inte ut som Agent 47 på något sätt, kan inte fatta varför dom skulle ändra hans utseende sådär!

Medlem

Informationen verkar ju lovande med större banor och borttagning av checkpoints. Absolutions linjära stil var inget för mig.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Nån mer än jag som höll andan i slutet av trailern!?!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

Synd att det ska krävas reboots för att man fuckar upp sina tidigare spel. Men verkar lovande.

Läste nånstans att det inte ska vara en reboot.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Samt yngre och smalar . Rena rama Benjamin Button.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skönt att det är io som sköter utvecklandet, dom känner sin nisch bättre än square enix.

Skrivet av Soulless:

Nån mer än jag som höll andan i slutet av trailern!?!

"Hitman - Heavy Breathing Edition" ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hajp! Hitman kan man inte få för mycket av, även om Absolution inte nådde riktigt hela vägen för mig.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

FM-guru
F.d. Sisyr

Absolution var ett steg i fel riktning men fortfarande ett underhållande lir. Har fullt förtroende för Io nu när de tagit sitt förnuft till fånga.

EDIT: Snygg trailer f.ö.

Medlem

Det blir spännande att se gameplay.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Moralpaniken borde börjat sprida sig nu väl....

Mörda folk.. som ser riktiga ut.. nej fy skäms.. och inte får man spela som kvinna heller

Medlem

Hoppas att det är mer lik Blood Money än den senaste.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Moralpaniken borde börjat sprida sig nu väl....

Mörda folk.. som ser riktiga ut.. nej fy skäms.. och inte får man spela som kvinna heller

Ja när folk inte levererar kontroverser får man skapa dom själv, eller vad säger du?

Medlem

Jag uppskattade inte alls Absolution, men älskade blood money. Förhoppningsvis återgår de till det som var så lysande i blood money, som lös totalt med sin frånvaro i absolution.

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Moralpaniken borde börjat sprida sig nu väl....

Mörda folk.. som ser riktiga ut.. nej fy skäms.. och inte får man spela som kvinna heller

Och en av de 200 du dödar är en KVINNA!!!??!!?!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hmm, jag såg då inget av Hitman hos Square Enix.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Måste man spela som vit man aka förtryckare av alla? Vill hellre spela som mörkhyad frihetskrigare från germanien, samt va kvinna med små bröst och orakad kropp..

Nä dessa jävla rasistiska och förtryckande spel.. Arn krönika på detta?

Rasistspel.

Medlem

Men alltså, det är ju bara att säga upp sig, låsa in sig och gå på socialbidrag framöver om man ska hinna spela alla fina spel!

Medlem

Fan vad dålig respons från publiken han fick när han presenterade spelet. Spridda klappningar och sen tyst.
Var nog lagom kul för utvecklarna.

Medlem
Skrivet av starboy83:

Men alltså, det är ju bara att säga upp sig, låsa in sig och gå på socialbidrag framöver om man ska hinna spela alla fina spel!

Det är därför jag hinner spela alla spel xD.

Medlem

Någon annan som såg att ansiktet som reflekterades i kameran inte vred på sig då han vred kameran? x)

Medlem
Skrivet av cordylus:

Fan vad dålig respons från publiken han fick när han presenterade spelet. Spridda klappningar och sen tyst.
Var nog lagom kul för utvecklarna.

Kollade bara på Square Enix-presentationen och det var ju brutalt. De visar en trailer för något nytt -> 3 som klappar, varav personen som presenterade spelet är en av de 3.

1
Skriv svar