Se gameplay från No Man's Sky – rymdkrig, utforskande och förstörbara miljöer

Robot
Se gameplay från No Man's Sky – rymdkrig, utforskande och förstörbara miljöer
Medlem
Se gameplay från No Man's Sky – rymdkrig, utforskande och förstörbara miljöer

Det här spelet kan bli hur grymt som helst när det får multiplayer.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det ser väldans lovande ut, ser ut som att det finns begränsat med saker att göra dock, vilket ökar risken för att man skall tröttna snabbt.

Hoppas att jag har fel, är hur som helst sugen på att testa.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Det ser väldans lovande ut, ser ut som att det finns begränsat med saker att göra dock, vilket ökar risken för att man skall tröttna snabbt.

Hoppas att jag har fel, är hur som helst sugen på att testa.

Det låter på det han säger och visar som att spelet kommer innehålla grymt MYCKET att göra, även om det mesta inte visades.

Byteshandel, crafting, delta i rymdstrider, gå med i factioner och gynna deras intressen.
Åsså utforskningen då såklart

Jag har ingen PS4 och har inte haft några tankar på att skaffa en men detta+FF VII kan bli det som tvingar mig till ett köp!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

FM-guru
F.d. Sisyr

Känns som denne Murray vet vad han pysslar med. Jag tror det blir bra skit.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag har ingen PS4 och har inte haft några tankar på att skaffa en men detta+FF VII kan bli det som tvingar mig till ett köp!

Detta spel ska släppas till PC också, även om det kommer på PS4 först.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Soulless:

Jag har ingen PS4 och har inte haft några tankar på att skaffa en men detta+FF VII kan bli det som tvingar mig till ett köp!

Detta spel ska släppas till PC också, även om det kommer på PS4 först.

JASÅ!?
DET var sannerligen goda nyheter! Tack


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Känns lite som Star Citizen Lite-version, men ändå väldigt trevligt och verkar vara ett spel man kan hoppa in i och inte behöva 90932 tutorials.
Kommer att bli ett köp!

Medlem

Ser så mycket framemot detta.

Medlem

''och avslöjade att det finns olika fraktioner man kan ansluta till och kriga med.''
Mm...Skulle påstå att det är en överdrift. Gissar snarare att man bara hoppar in och börjar skjuta på nån sida i en rymdstrid än att man ansluter sig aktivt till olika fraktioner och krigar.

Medlem

intressant +++


signatur

Windows 7 , AMD Phenom2 X4 3,4GHz
Ram 8gb

Inaktiv

Jag har haft ett vakande öga efter det här spelet sedan 2013 eller 2014, och jag blev intresserad direkt. Nu blev jag bara ÄNNU mer intresserad!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Soulless:

Jag har ingen PS4 och har inte haft några tankar på att skaffa en men detta+FF VII kan bli det som tvingar mig till ett köp!

Detta spel ska släppas till PC också, även om det kommer på PS4 först.

Har dem sagt något om stöd för VR?

Medlem

Har följt det här spelet länge, han visade ju egentligen inte något vi inte redan har sett.
I praktiken har han tagit David Brabens proceduralgenerering och gjort något extremt av det men utan hänsyn till realism och jag har länge velat se något sådant.
Jag tror att spelet kommer att bli ganska enkelt upplagt men det kommer att tilltala folk som gillar att utforska och se nya saker hela tiden, precis allt är procedurellt genererat, ända ner till varelser, växter och till och med planeternas 'kemiska sammansättning'.
Det kommer att bli kul åtminstone ett tag.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag har ingen PS4 och har inte haft några tankar på att skaffa en men detta+FF VII kan bli det som tvingar mig till ett köp!

Nej.. snälla.. gör inte vad de tvingar dig att göra. Ingen skall köpa hårdvara bara för att de tvingar in dig i konsollträsket. Bevisa för dem att det satans "Exclusive" är djävulens påfund.
INGET spel är värt att köpa en speciell hårdvara för.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Släpps samtidigt till PC som PS4

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Soulless:

Jag har ingen PS4 och har inte haft några tankar på att skaffa en men detta+FF VII kan bli det som tvingar mig till ett köp!

Nej.. snälla.. gör inte vad de tvingar dig att göra. Ingen skall köpa hårdvara bara för att de tvingar in dig i konsollträsket. Bevisa för dem att det satans "Exclusive" är djävulens påfund.
INGET spel är värt att köpa en speciell hårdvara för.

Fast nu talar ju du om för Soulless vad hen ska göra. Kan inte Soulless få bestämma det själv?

Ibland kommer det "killer apps" till olika plattformar som verkligen kan göra det värt att köpa den plattformen. Det är inget nytt, det händer hela tiden.


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

1
Skriv svar