Viktig nyhet: din Rust-penis storlek avgörs av Steam

Robot
Viktig nyhet: din Rust-penis storlek avgörs av Steam
Inaktiv
Viktig nyhet: din Rust-penis storlek avgörs av Steam

Haha! Störtskön uppdatering av spelet

UPPDATERING
Eller det kanske är en modifikation?

Medlem

Skit spel


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av nhagyavi:

Haha! Störtskön uppdatering av spelet

UPPDATERING
Eller det kanske är en modifikation?

Verkar vara en officiell uppdatering när skaparen själv tweetar om det.


signatur
Medlem

Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!

Nej, seriöst, detta är ju en kul grej

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Skit spel

Gör nog ont. Om det ligger i en kartong iaf..


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Satheus:

Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!

Nej, seriöst, detta är ju en kul grej

Seriöst, så lär inte en enda feminist skrika om exploatering eller sexualisering.


signatur

I drank what?

Medlem

Tänk vilka skriverier det skulle vara om han gjorde samma med bröststorlek.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

phi
Medlem

Som en vit medelålders man med liten penis så känner jag mig kränkt.

Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av nhagyavi:

Haha! Störtskön uppdatering av spelet

UPPDATERING
Eller det kanske är en modifikation?

Verkar vara en officiell uppdatering när skaparen själv tweetar om det.

Jaha! Är det Garrys Mod-skaparen som har skapat Rust? Det visste ja inte förrän nu

Medlem
Skrivet av absimilard:
Skrivet av Kleptoman:

Skit spel

Gör nog ont. Om det ligger i en kartong iaf..

Hah! Dagens comeback! Vad menas då med "streama från molnet"?

Medlem

De skulle göra det baserat på nivån ens steamprofil har istället. Gaben skulle älska att folk craftar trading cards som penisförlängare.


signatur

Xd

Skrivet av Satheus:

Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!

Nej, seriöst, detta är ju en kul grej

det märkliga är att bröst inte blev könsorgan förrän på 90-talet .. innan verkade det va okej i alla sammanhang

Medlem
Skrivet av Satheus:

Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!

Nej, seriöst, detta är ju en kul grej

Ett förslag till en (naken) kvinnlig karaktärsmodell finns i den senaste devbloggen:

http://playrust.com/devblog-65/#more-3797

Förvänta dig inga fantasiformer dock.

Medlem

Om Rust har mikrotransaktioner så borde de lägga till "increase penis size" för $1.

Kosmetiska saker är bra att sälja eftersom det inte påverkar gameplay, så så länge de inte lägger till "dick slap" som attack och mer skada efter storleken så blir det inte p2w

Medlem

För mig som har 11 år gammalt steamkonto kommer jag alltså få en kort penis? Borde det inte vara tvärtom? Inte ens på spel får jag ha en long slong

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ReloadMaster:

För mig som har 11 år gammalt steamkonto kommer jag alltså få en kort penis? Borde det inte vara tvärtom? Inte ens på spel får jag ha en long slong

=(


signatur
Ambassadör
Xbox

Jag känner mig djupt kränkt och objektifierad av det här. Jag förstår inte hur ni tänker på FZ som publicerar sådant. Ni förstärker bilden av mannen som ett objekt vars identitet sitter i könet, fruktansvärt trångsynt!.
Jag trodde att vi hade kommit längre, men detta horribla strukturella förtryck som råder inom spelbranschen och Steam i synnerhet måste bekämpas. Ingen man ska behöva definieras som människa endast avhängigt storleken eller utseendet på sitt kön, bekämpa sizeismen!

#fackeltågnu #fzsexism #steampenisoppression


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

Inte ens på spel får jag ha en long slong

Väldigt realistiskt spel med andra ord.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Jag känner mig djupt kränkt och objektifierad av det här. Jag förstår inte hur ni tänker på FZ som publicerar sådant. Ni förstärker bilden av mannen som ett objekt vars identitet sitter i könet, fruktansvärt trångsynt!.
Jag trodde att vi hade kommit längre, men detta horribla strukturella förtryck som råder inom spelbranschen och Steam i synnerhet måste bekämpas. Ingen man ska behöva definieras som människa endast avhängigt storleken eller utseendet på sitt kön, bekämpa sizeismen!

#fackeltågnu #fzsexism #steampenisoppression

Dags att göra en kickstarter och börja dra in pengar och du får samma status som feministfrequency


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

FML
Medlem

Någon som spelar Rust här och på vilken server? Kör själv på Rustophia EU/UK med 150 pers som max. Hojta om ni söker sällskap ute i skogen! I make a mean wolf meat!

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Jag känner mig djupt kränkt och objektifierad av det här. Jag förstår inte hur ni tänker på FZ som publicerar sådant. Ni förstärker bilden av mannen som ett objekt vars identitet sitter i könet, fruktansvärt trångsynt!.
Jag trodde att vi hade kommit längre, men detta horribla strukturella förtryck som råder inom spelbranschen och Steam i synnerhet måste bekämpas. Ingen man ska behöva definieras som människa endast avhängigt storleken eller utseendet på sitt kön, bekämpa sizeismen!

#fackeltågnu #fzsexism #steampenisoppression

Är ingen lättkränkt person. Men det blir ju faktiskt sjukt patetiskt när man vet att FZ's kära krönikör skulle gå bananas om någon kvinnlig karaktärs bröststorlek avgjordes av steam-idt medans detta skojas friskt om.

Medlem
Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Satheus:

Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!

Nej, seriöst, detta är ju en kul grej

Seriöst, så lär inte en enda feminist skrika om exploatering eller sexualisering.

Antagligen inte, men några sorgliga snubbar kommer säkert grina på spelforum runt om i världen. Kanske feministerna, eller deras manliga motsvarighet kommer uppmärksamma detta "problem" när det blivit lika mycket av en norm som kvinnlig sexualisering i spel? Vem vet.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Mortaigne:

Jag känner mig djupt kränkt och objektifierad av det här. Jag förstår inte hur ni tänker på FZ som publicerar sådant. Ni förstärker bilden av mannen som ett objekt vars identitet sitter i könet, fruktansvärt trångsynt!.
Jag trodde att vi hade kommit längre, men detta horribla strukturella förtryck som råder inom spelbranschen och Steam i synnerhet måste bekämpas. Ingen man ska behöva definieras som människa endast avhängigt storleken eller utseendet på sitt kön, bekämpa sizeismen!

#fackeltågnu #fzsexism #steampenisoppression

Är ingen lättkränkt person. Men det blir ju faktiskt sjukt patetiskt när man vet att FZ's kära krönikör skulle gå bananas om någon kvinnlig karaktärs bröststorlek avgjordes av steam-idt medans detta skojas friskt om.

Ja visst är det härligt med dubbelmoral, hade det varit en tjej istället för en kille hade det blivit ett jäkla liv på alla moralidioter och PK-nissar, och vi vet ju att Arnroth hade gått i taket direkt.

Inte för att jag känner för att spela Rust men eftersom det är ett överlevnadsspel som går ut på att du ska leta upp eller tillverka allt du behöver hade jag gärna sett att både killar och tjejer hade fått börja nakna.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Satheus:

Nakna bröst går inte göra nyheter av men penisar går fin fint! Vilket jävla sätt!

Nej, seriöst, detta är ju en kul grej

Seriöst, så lär inte en enda feminist skrika om exploatering eller sexualisering.

Antagligen inte, men några sorgliga snubbar kommer säkert grina på spelforum runt om i världen. Kanske feministerna, eller deras manliga motsvarighet kommer uppmärksamma detta "problem" när det blivit lika mycket av en norm som kvinnlig sexualisering i spel? Vem vet.

Så om en snubbe som inte gillar att kvinnor objektifieras i spel, inte heller gör det när det händer män, då är han sorglig?

Medlem

Jaja.. jag får väl skapa ett nytt steamkonto bara för detta då...

eller inte, inget spel jag kommer spela ändå.

Medlem

Skönt att man vet vad FZ prioriterar, objekfitering av mannen är ok men hade detta handlat om kvinnor och deras bröst storlek så hade det blivit ett ramaskri och vissa ej namngivna personer hade skrivit ett ex antal artiklar om det.

Objektifera och kränk mannen så mycket det går på alla sätt det går,men rör inte ens kvinnorna för annars!...typ mentalitet.

Medlem

Med ett steam id på 4000 måste jag nästan spela detta! kul o få ha en stor en gång i livet!

eld
Medlem
Skrivet av Cypher:

Skönt att man vet vad FZ prioriterar, objekfitering av mannen är ok men hade detta handlat om kvinnor och deras bröst storlek så hade det blivit ett ramaskri och vissa ej namngivna personer hade skrivit ett ex antal artiklar om det.

Objektifera och kränk mannen så mycket det går på alla sätt det går,men rör inte ens kvinnorna för annars!...typ mentalitet.

12
Skriv svar