Helgens digitala rea
#burnout-paradise, #dead-space, #cogs, #mirrors-edge, #need-for-speed-undercover, #need-for-speed-prostreet, #penumbra-collection, #sid-meiers-civilization-iii, #tom-clancys-rainbow-six, #tom-clancys-ghost-recon-1, #alien-nations, #braid, #world-of-goo, #trainz, #puzzle-quest-galactrix, #sniper-elite, #pro-cycling-manager-2009, #virtua-tennis-2009, #plants-vs-zombies
Penumbra collection fem dollar till Linux i helgen, Gamesgate hakade på med Windows-erbjudande då
Rainbow Six, rätt underskattat, kul pang pang pang, undra om det håller bra än tror jag ska köpa det har 2-4 köpta kopior på uppföljaren Rogue spear :d.
Köpte det separat hoppas vi ses online hmm btw vad ska man ha som serverbrowser, gamespy 3d brukade jag använda men dom la ner typ år 2000 bara hoppas Qtracker har stöd.
Kan man be er snällt att sluta skriva up erbjudanden från direct 2 drive? Har köpt två spel därifrån ( Bioshock när det kom ut och Warhammer online när det kom ut).
Att tanka ett spel från D2D tar generellt sett minst ett dygn då man sällan kommer över 50kb/s. Tycker det är fruktansvärt lågt att man säljer spel digitalt och sedan enbart erbjuder en patetiskt låg bandbredd.
om €40 är REA... då vill jag veta hur feta era plånböcker är. Nog för att jag har RÅD, men DET är inte min definition av REA, syftar på spelen via Steam. Man borde få en T-shirt och biobiljett på köpet för det priset!
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
Kan rekommendera Plants vs Zombies om man gillar Tower Defense spel, det är inte "OMG AMAZING!" men det är helt ok och man finner sig spenderat 3 timmar framför datorn trots att man bara planerade ett 30 min pass )
För den fjuttiga 100-lappen man spenderar på det så tycker jag mer än väl man får ut värdet dock, OM man gillar tower defense liknande spel dvs.
Kan rekommendera Plants vs Zombies om man gillar Tower Defense spel, det är inte "OMG AMAZING!" men det är helt ok och man finner sig spenderat 3 timmar framför datorn trots att man bara planerade ett 30 min pass )
För den fjuttiga 100-lappen man spenderar på det så tycker jag mer än väl man får ut värdet dock, OM man gillar tower defense liknande spel dvs.
Håller med. Var skeptisk till spelet så testade demon och efter tiden tog slut så blev det ett köp direkt lätt värt pengarna
Dagens daily deal på GamersGate är #A Vampyre Story som prissänkt till halva priset.
Tack för tipset, blev helt fast direkt, tänkte dra iväg och göra lite ärenden nu vid 12, oj klockan är visst 14
om ?40 är REA... då vill jag veta hur feta era plånböcker är. Nog för att jag har RÅD, men DET är inte min definition av REA, syftar på spelen via Steam. Man borde få en T-shirt och biobiljett på köpet för det priset!
Hehe håller med. 40 euro kallar jag fan inte rea. Skärpning FZ!