Medlem
år sen

Känns som år sen jag skrev här nu.

Men jag har inhandlat Batman spelet, som är helt underbart förutom en sak. Det är bilen, de har lagt
alldeles för mycket tyngd på den biten. Allt har hittills handlat om bilen i uppdragen. Du måste alltid ha med den nästan. Det förstör mycket för mig, den är rolig att köra med och sådant. Men den har nästan en större roll än själva Batman. Alla som känner mig vet hur stor Batman-nörd jag är, det finns inget som slår han. Så detta gör mig lite besviken. Men allt annat med spelet är helt underbart som alltid.

Sedan har jag inhandlat en PS Vita, jag kände att det var på tiden att införskaffa en igen. Jag älskar remote play det är helt underbart att kunna ligga ute i solen, samtidigt som jag mördar monster i Diablo.
Men sedan finns det inte så jätte mycket spel till den, men det är en annan femma.

Har även förhandsbokat Fallout 4 Pip boy edition, vet att de flesta är emot förhandsbokningar. Jag kan förstå varför med de spel som vi har fått, med alla dessa buggar och fel i sig. Men jag tycker att Editions av ett spel är helt rätt att förhandsboka. Då detta är speciella saker som man annars inte skulle fått.

Ska börja skriva mer igen, lovar!

#blogg

år sen

Har själv förbokat Pip-boy edition, vet inte varför, jag har inte ens en smartphone. Det är nog mer själva grejen med att det handlar om Fallout....och jag vill ha affischen.

Jag kan inte riktigt rättfärdiga det för mig själv, kanske avbokar och enbart köper spelet, men hur ska jag då hävda min fandom av fallout utan "the extra super special collectors edition"?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar