Modern Warfare 2 får sanslös samlarutgåva

Medlem

dendär nightvisionprylen ser väldigt plastig ut!.. den är nog inte värd pengarna dem kommer sälja skitet för. vill man ha riktiga som inte bara 12åringar blir nöjda med får man nog införskaffa ett par för några tusenlappar, eller köpa ett par begangnade,

Dem funkar troligen men då kan man ju diskutera om hur bra kvalitén är=s finns guider på internet hur man gör egna nightvision ganska lätt om man vet hur man gör och orkar, så det lär vara någon sån hemgjord kvalité

Medlem
Skrivet av Nordis_Nord:

JAG VET PRISET! den kommer kosta 149$ , har inte hur mycket det blir i svenska kr. Men ni kan ju räkan ut det själva. :D:D:D

Jag skrev vad det skulle kosta bara några rader ovanför.

Medlem

Men va fan.....nvg som säkert är plastiga och när lille brorsan har snott dom så har dom pajat.

Spelet är ett givet köp, men nvgs nej tack!

Inaktiv

logiskt fel där...

skicka med dåliga grejer för att folk ska köpa spelet?
för det handlar knappast som riktigt night vision goggles eller hur.
Vem ger mer pengar för en special edition för extra prylar som blir dyrare än att köpa spelet till normalt fullpris?
bra affärsidé iofs.... folk är ju notoriskt dumma

Inaktiv

Oh fy fan ! jag är ett super fan av MW1, men jag tycker inte att Night vision googlesen behöver funkar, räcker med att ha som objekt !

vill inte betala mer än 2k för allt :/

Medlem

COOLT! måste haaa

Medlem

Om den inte blir för dyr så ska jag fasen köpa den


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

nu vet man vad man ska spendera sin sommarjobbslön på
kommer kosta 1749 kr (nät-pris)

(http://www.game.se/acatalog/Call_of_Duty_-_Modern_Warfare_2.h...)

det första jag ska göra imorron är att marchera in till min lokala Game-handlare och boka!

Medlem

väntar på recension från "prestige"

Skriv svar