Tycker du Overwatch verkar rörigt? Den här filmen hjälper
Va? För högt tempo? Det här är det långsammaste arena-fpsen som kommer att finnas på marknaden.... Jag är extremt förvirrad.
Va? För högt tempo? Det här är det långsammaste arena-fpsen som kommer att finnas på marknaden.... Jag är extremt förvirrad.
Dagens spelare är inte vana med Quake/Unreal Tournament.
CoD är mycket snabbare än detta till exempel. Det är ett av dom populäraste spelen genom alla tider. Därför jag blir så förvirrad. Nog för att CoD inte räknas som en arena-shooter, men ett exempel.
Är väl inte så mycket det "extremt höga tempot" som gör det svårt att se vad som faktiskt händer, utan snarare hur allt är en klusterfuck av effekter, special attacker och allmänt kaos.
De kanske skulle börjat lite enklare som vanilla TF2, simpelt och rent istället och gradvis uppdaterat varje klass. Med en viktig skillnad dock att den här gången sluta i tid, inte överdriva och öppna upp dammluckorna helt, så allt bara slutar som en enda klusterfuck, som TF2 är idag.
Är väl inte så mycket det "extremt höga tempot" som gör det svårt att se vad som faktiskt händer, utan snarare hur allt är en klusterfuck av effekter, special attacker och allmänt kaos.
Precis, tempot är knappast högt, men eftersom alla vapen och abilities är så kraftfulla visuellt och skiljer sig från varandra blir det tämligen rörigt när man inte har koll på spelet och mekaniken.
Va? För högt tempo? Det här är det långsammaste arena-fpsen som kommer att finnas på marknaden.... Jag är extremt förvirrad.
Blizzards nya spel riktar sig mot en skara som inte vill ha motstånd eller utmaning.
Men vetifan varför FZ skriver att det skulle vara rörigt.
Men måste ju skriva om ett blizzard spel dagligen på den här sidan. . .
Sist jag spelade ett Arena-typ spel så var det rätt basic, där karaktärerna inte skilde sig åt annat än till utseende, och den enda variationen emellan dem var vilket vapen man hade plockat upp och använde för stunden.
Det här skiljer sig ju rejält mot det iallafall.
Varför det här inte skulle kunna vara utmanande har jag ingen aning om. Trodde utmaningen låg hos motståndet, inte spelmekaniken.
Va? För högt tempo? Det här är det långsammaste arena-fpsen som kommer att finnas på marknaden.... Jag är extremt förvirrad.
Blizzards nya spel riktar sig mot en skara som inte vill ha motstånd eller utmaning.
Men vetifan varför FZ skriver att det skulle vara rörigt.
Men måste ju skriva om ett blizzard spel dagligen på den här sidan. . .
Okej, rörigt hade kanske varit ett bättre ordval.