Analytiker: "Starcraft II först 2010"

Medlem

Hyperkossan, de har en hel del förväntningar att leva upp till och vill förmodligen fokusera hela betan som snart bör komma på att balansera det till den eller i varje fall liknande perfektion som de har i sin föregångare.

Starcraft är enormt stort i E-Sport fortfarande och jag tror inte Blizzard är så sugna på att släppa en kalkon därav den långa tiden vi får vänta.

Medlem
Skrivet av Bard:
Skrivet av LeeWander:

Asså blir besviken på att spelet släpps i 3 upplagor och att alla kostar runt 450 kr verkar det som :(. Hoppas man får full tillgänglighet till multiplayer bara av att köpa det första spelet dock.

Ja, du kommer kunna spela det i Skirmish och Multiplayer med alla tre raser men bara Terran som Single samt en liten prequel Protoss kampanj inför nästa del.

Priset för de övriga delarna återstår att se men Blizzard brukar inte vara allt för taskig.

Det låter bra det! tack för svar jag var lite orolig

Medlem

Låt det komma när det kommer. Man kan väl spela ettan om man är sugen på Starcraft, verkar ju inte bli några större skillnader. ;P

Medlem

Fatta vad leda de ska vara efter att ha suttit med spelet i _FEM ÅR_ i princip dag ut och dag in och grejat. Åtminstonde _någon_ i teamet lär ju ha varit aktiv i princip 95-100%... Stackare


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Tror ingen har varit aktiv sedan 5 år tillbaka under hela loppets gång. Blizzard har själva sagt att många utvecklare lånades ut till world of warcraft. Och så tråkigt lär det inte vara för de som varit (Lead producer osv)

Iaf; När spelet kommer beror ju helt på balansen nu när betan släpps, är den bra så kommer det till jul.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Blizzard kommer aldrig att släppa ngt som är buggigt oavsett om det skulle sälja. För mig får det ta 1-2 år (tror itne det gör det dock) detta blir nog bra ska ni se

12
Skriv svar