Se den läckra Total War: Warhammer-trailern!

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av totte1015:

Vänta nu... Orcs typ? Massa jävla påhittade djur?

Vaaad i heeelvete....

Där sjönk intressenivån till 0.

Du måste ha ett väldigt tråkigt spelår.

"Wow witcher 3 ser coolt ut, eller vänta de finns inga Gripar eller troll, jag står nog över"

"Dying light verkar helt okej, jag älskar ju parkour. Va zombies?! Så overkligt"

"Dags att kolla in E3. Fallout 4?! Doom4?! Final Fantasy?!"

...va?

Så för att jag inte gillar orcs i ett Totalwar spel, så ska du dra till med en jävla massa annan skit?

Lägg ner, och acceptera läget bara.

Medlem

Undead som ras måste finnas med annars så finns det inget intresse för mig.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ser fram emot spelet, men den här videon var väldigt oimponerande.
Fyra raser låter väl lagom, men det är typiskt WH att välja de tråkigaste i sin llineup, som orcher och humans.
Var är lizardmen, scaven osv..

Medlem

Övervägar att folk starkt (trots sin törst för Warhammer spel) inte pre-ord'rar spelet om man tänker tillbaka till Rome 2

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Ser fram emot spelet, men den här videon var väldigt oimponerande.
Fyra raser låter väl lagom, men det är typiskt WH att välja de tråkigaste i sin llineup, som orcher och humans.
Var är lizardmen, scaven osv..

Till dig(och alla andra som undrar var Skaven, Chaos, Tomb Kings, High/Dark/Wood Elves är) CA har sagt att utefter det här spelet kommer de släppa 2 expansion-pack som kommer utvidga världskartan, och då också troligtvis lägger till fler raser.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vänta nu... Orcs typ? Massa jävla påhittade djur?

Vaaad i heeelvete....

Där sjönk intressenivån till 0.

Wat

Medlem
Skrivet av Anzeh:
Skrivet av chrisragnar:

Ser fram emot spelet, men den här videon var väldigt oimponerande.
Fyra raser låter väl lagom, men det är typiskt WH att välja de tråkigaste i sin llineup, som orcher och humans.
Var är lizardmen, scaven osv..

Till dig(och alla andra som undrar var Skaven, Chaos, Tomb Kings, High/Dark/Wood Elves är) CA har sagt att utefter det här spelet kommer de släppa 2 expansion-pack som kommer utvidga världskartan, och då också troligtvis lägger till fler raser.

Låter bra c: då kan man vänta tills det släpps så är spelet billigare och patchat (;

Medlem

totte1015 confirmed been living under a rock the last 20 years.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av totte1015:

Vänta nu... Orcs typ? Massa jävla påhittade djur?

Vaaad i heeelvete....

Där sjönk intressenivån till 0.

Wait, what? Du vet inte vad Warhammer är, eller hur?
Du låter som en person som går och ser "Sagan om Ringen" och sedan klagar på att det fanns sagoväsen i filmen...

Jag har aldrig haft en jävla aning vad Warhammer är. Är det en lag på att veta det om man är intresserad av spel eller?

Har inte sett sagan om ringen heller, och nu kommer väl alla fanboys tappa ögonen men så är det iallafall.

Antingen är du ny på sidan, eller så har du ignorerat SAMTLIGA artiklar som handlar om både Warhammer och Warhammer 40,000. Är du ny på sidan och spelvärlden kan jag förstå det.
Men eftersom ditt medlemskap på sidan räknar 2585 dagar, så finner jag det väldigt osannolikt att du missat varenda Warhammer nyhet.

Skrivet av chrisragnar:

Ser fram emot spelet, men den här videon var väldigt oimponerande.
Fyra raser låter väl lagom, men det är typiskt WH att välja de tråkigaste i sin llineup, som orcher och humans.
Var är lizardmen, scaven osv..

Skaven är som givna för en expansion. Lizardmen lär vi inte se, då de håller till på en annan kontinent och inte åker och raidar, så som Dark Elves gör, vilket skulle vara enda anledningen de skulle vara i spelet. Väldigt få personer i Warhammer världen känner ens till att Lizardmen existerar.

Själv tycker jag det inte hade varit ett Warhammer spel om inte Empire och Orcs varit representerade. Jag saknar dock en Chaos falang i grunduppsättningen. Logiska 4 arméer hade varit:

Empire/Dwarfs som en armé, Greenskins, Chaos och High/Wood elves.

Skrivet av Remus:

Undead som ras måste finnas med annars så finns det inget intresse för mig.

Vampire Counts är bekräftade som en armé. (Jag föredrar själv undead, så goda nyheter!)


signatur

I drank what?

Medlem

Harrejävlar vilket tjat och hat det är för att jag inte bryr mig om "Warhammer" epoken.

Jag har med vilje missat dem för jag tycker inte det är intressant, svårare än så är det inte? Har aldrig vetat att det betydde något med massa övernaturliga varelser eller vad fan det nu är.

Varför jag såg detta var för att det är i total war serien, inte för att det står warhammer

Medlem

VA!? KRIGAR MAN I TOTAL WAR??? Vafaen...

Där sjönk intressenivån till 0. Trodde man kramade rosa nallebjörnar.

Medlem

Nu behöver de bara Imperial titans och speech marines=)

Medlem

Speech marines haha! Den episka språkpolisfraktionen är för op för att dom ska ta med den

Medlem
Skrivet av totte1015:

Harrejävlar vilket tjat och hat det är för att jag inte bryr mig om "Warhammer" epoken.

Jag har med vilje missat dem för jag tycker inte det är intressant, svårare än så är det inte? Har aldrig vetat att det betydde något med massa övernaturliga varelser eller vad fan det nu är.

Varför jag såg detta var för att det är i total war serien, inte för att det står warhammer

Om du missar med flit, så beror det på ett misstycke för serien. Svårare än så är det inte. Känns bara som du målar dig tightare och tightare i hörnet för varje kommentar du fäller.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av totte1015:

Harrejävlar vilket tjat och hat det är för att jag inte bryr mig om "Warhammer" epoken.

Jag har med vilje missat dem för jag tycker inte det är intressant, svårare än så är det inte? Har aldrig vetat att det betydde något med massa övernaturliga varelser eller vad fan det nu är.

Varför jag såg detta var för att det är i total war serien, inte för att det står warhammer

Om du missar med flit, så beror det på ett misstycke för serien. Svårare än så är det inte. Känns bara som du målar dig tightare och tightare i hörnet för varje kommentar du fäller.

Vilket jävla hörn?
Grundprincipen är fortfarande att jag inte tycker orcs i ett total war spel är tilltalande överhuvudtaget, så dras en annan massa skit in, jag bryr mig inte om epoken som historia, jag var bara intresserad av nästa total war spel, men nu är jag inte det längre.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av totte1015:

Harrejävlar vilket tjat och hat det är för att jag inte bryr mig om "Warhammer" epoken.

Jag har med vilje missat dem för jag tycker inte det är intressant, svårare än så är det inte? Har aldrig vetat att det betydde något med massa övernaturliga varelser eller vad fan det nu är.

Varför jag såg detta var för att det är i total war serien, inte för att det står warhammer

Om du missar med flit, så beror det på ett misstycke för serien. Svårare än så är det inte. Känns bara som du målar dig tightare och tightare i hörnet för varje kommentar du fäller.

Vilket jävla hörn?
Grundprincipen är fortfarande att jag inte tycker orcs i ett total war spel är tilltalande överhuvudtaget, så dras en annan massa skit in, jag bryr mig inte om epoken som historia, jag var bara intresserad av nästa total war spel, men nu är jag inte det längre.

Warhammer är inte en tidsepok...


signatur

I drank what?

Inaktiv
Skrivet av Mirage:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av totte1015:

Harrejävlar vilket tjat och hat det är för att jag inte bryr mig om "Warhammer" epoken.

Jag har med vilje missat dem för jag tycker inte det är intressant, svårare än så är det inte? Har aldrig vetat att det betydde något med massa övernaturliga varelser eller vad fan det nu är.

Varför jag såg detta var för att det är i total war serien, inte för att det står warhammer

Om du missar med flit, så beror det på ett misstycke för serien. Svårare än så är det inte. Känns bara som du målar dig tightare och tightare i hörnet för varje kommentar du fäller.

Vilket jävla hörn?
Grundprincipen är fortfarande att jag inte tycker orcs i ett total war spel är tilltalande överhuvudtaget, så dras en annan massa skit in, jag bryr mig inte om epoken som historia, jag var bara intresserad av nästa total war spel, men nu är jag inte det längre.

Warhammer är inte en tidsepok...

Va?..Visste du inte?

Strax efter kriget mellan danmark och sverige 1809 så kom ju Orcerna och invaderade södra skåne. Hur har ni missat detta?

Medlem

Inavlade jävla gamers är allt jag har att säga. Sådant jävla tunnelseende så ni borde ju fan bli mörkrädda för er själva.

Ni kan verkligen inte se något ur andras perspektiv överhuvudtaget

Skägg.
10 Chambers

Det här blev ju konstigt. Varför börjar ni bråka och peta på Totte för att han missat vad Warhammer är? Såklart han ledsnar till slut. Seså, rasten är slut.


signatur
Medlem

Jag älskar Warhammer och har alltid gjort sedan jag spelade gamla pen-and-paper rollspel förr. Världen och all lore är fantastisk, men jag fruktar att Total War serien kommer sabba det mesta av detta. Inget av de andra TW-spelen har glänst tycker jag (kanske att fantasy grejen kan va det som räddar dem?).

Och sluta gnälla på Totte1015. Finns gott om folk som inte känner till Star Wars, Star Trek, Warhammer, eller WoW därute exempelvis. Vad som är mer skrämmande är folk som inte känner till IRL historia...

Medlem
Skrivet av Sandman666:

Jag älskar Warhammer och har alltid gjort sedan jag spelade gamla pen-and-paper rollspel förr. Världen och all lore är fantastisk, men jag fruktar att Total War serien kommer sabba det mesta av detta. Inget av de andra TW-spelen har glänst tycker jag (kanske att fantasy grejen kan va det som räddar dem?).

Och sluta gnälla på Totte1015. Finns gott om folk som inte känner till Star Wars, Star Trek, Warhammer, eller WoW därute exempelvis. Vad som är mer skrämmande är folk som inte känner till IRL historia...

och vart har folk haft fel på historia här då? kan du berätta? och jag tror knappast att det finns dom som inte vet vad star trek, starwars eller vad wow är. Möjligtivis att dagens ungdomar som är yngre än oss inte vet vad warhammer är då dom inte spelar sådant som ens plast/ ten pjäser.

Men star wars och star trek samt wow tror jag alla vet vad det är. Dock att dom inte har intresse i att se filmerna/ serierna eller spela är en annan sak.

12
Skriv svar