Vackra Journey släpps till Playstation 4 idag

Robot
Vackra Journey släpps till Playstation 4 idag
Medlem
Vackra Journey släpps till Playstation 4 idag

Oh, hade tänkt införskaffa detta till PS4:an hur som helst. Gött att det är gratis för oss som redan köpt det!

Medlem

Så jävla glad över det här, jag fick aldrig chansen att spela det eftersom jag sålde min PS3a innan det släpptes, och senast jag hade fått tag på en var bara som jag lånat av min bästa vän för att få lirat The Last of Us, GTA 5 och Ni No Kuni. Det lämnade inte plats åt att konsumera andra intressanta titlar, som just Journey.

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Så jävla glad över det här, jag fick aldrig chansen att spela det eftersom jag sålde min PS3a innan det släpptes, och senast jag hade fått tag på en var bara som jag lånat av min bästa vän för att få lirat The Last of Us, GTA 5 och Ni No Kuni. Det lämnade inte plats åt att konsumera andra intressanta titlar, som just Journey.

Sålde även jag min PS3. Fast innan Ni No Kuni. Sugen på att skaffa nytt bara pga det spelet!

Medlem
Skrivet av Cradle:
Skrivet av Xepheros:

Så jävla glad över det här, jag fick aldrig chansen att spela det eftersom jag sålde min PS3a innan det släpptes, och senast jag hade fått tag på en var bara som jag lånat av min bästa vän för att få lirat The Last of Us, GTA 5 och Ni No Kuni. Det lämnade inte plats åt att konsumera andra intressanta titlar, som just Journey.

Sålde även jag min PS3. Fast innan Ni No Kuni. Sugen på att skaffa nytt bara pga det spelet!

Tycker jag absolut du ska göra! Hade tur att få det gratis med ps+

Medlem
Skrivet av Locktail:
Skrivet av Cradle:
Skrivet av Xepheros:

Så jävla glad över det här, jag fick aldrig chansen att spela det eftersom jag sålde min PS3a innan det släpptes, och senast jag hade fått tag på en var bara som jag lånat av min bästa vän för att få lirat The Last of Us, GTA 5 och Ni No Kuni. Det lämnade inte plats åt att konsumera andra intressanta titlar, som just Journey.

Sålde även jag min PS3. Fast innan Ni No Kuni. Sugen på att skaffa nytt bara pga det spelet!

Tycker jag absolut du ska göra! Hade tur att få det gratis med ps+

Hade inte klagat om jag hade fått tag på det gratis med ps+ jag med, men äsch, det verkar helt klart vara värt pengarna.

Medlem

Är detta värt att spela även om man inte har PSN? Eller PS+ eller vad onlinebetaldelen heter.

Flakmonkey
Skrivet av Nightswipe:

Är detta värt att spela även om man inte har PSN? Eller PS+ eller vad onlinebetaldelen heter.

Jadå, onlinebiten kan vara en extra krydda men det beror helt på vilka du råkar träffa på och det är en fantastisk upplevelse oavsett

Medlem

Är man PS+-medlem så är det visst 20% rabatt på spelet just nu så det kostar 111.20 kr, det blir ett köp för mig då jag inte kört det på PS3 trots att jag äger den med utöver PS4:an.

Enligt alla positiva kommentarer så borde jag kanske rent av skämmas för att jag inte kört det tidigare.

1
Skriv svar