World of Warcrafts Westfall är betydligt snyggare i Unreal 4-motorn

Robot
World of Warcrafts Westfall är betydligt snyggare i Unreal 4-motorn
Medlem
World of Warcrafts Westfall är betydligt snyggare i Unreal 4-motorn

Läckert.

Medlem

Kunde de göra om wow i denna tappningen skulle jag nog fastna i spelet igen. Alla som spelat och spelar kommer nog ihåg den första "gubben" som man gjorde. För mig var det en odöd magiker, det minnet sitter kvar ännu som om det var igår. Alla som kört undead på vanilla tiden vet också hur jobbig kryptan var...det var tider det

Medlem

Sluta posta nyheter om saker som ser bättre ut i Unreal, det är klart det ser bättre ut i Unreal 4, det hade sett sämre ut i Unreal 1. Capisce?

Vi kan väl åtminstone vänta tills han gjort hela spelet i Unreal 4.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

MrX
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Sluta posta nyheter om saker som ser bättre ut i Unreal, det är klart det ser bättre ut i Unreal 4, det hade sett sämre ut i Unreal 1. Capisce?

Vi kan väl åtminstone vänta tills han gjort hela spelet i Unreal 4.

Jag tycker det är kul att se gamla spel uppbyggda med den senaste tekniken.

Väntar vi på att det ska bli helt färdigt så kanske vi får vänta i flera år, det kanske inte blir "färdigt" heller för personen bara vill göra vissa delar och inte hela spelet

So keep bringing them videos ^_^

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Sluta posta nyheter om saker som ser bättre ut i Unreal, det är klart det ser bättre ut i Unreal 4, det hade sett sämre ut i Unreal 1. Capisce?

Vi kan väl åtminstone vänta tills han gjort hela spelet i Unreal 4.

Folk gillar att läsa dessa nyheter och titta på Unreal 4-klipp, så det är inte aktuellt att sluta publicera dem. Däremot är det fritt fram att låta bli att klicka på sådant man inte är intresserad av.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Sluta posta nyheter om saker som ser bättre ut i Unreal, det är klart det ser bättre ut i Unreal 4, det hade sett sämre ut i Unreal 1. Capisce?

Vi kan väl åtminstone vänta tills han gjort hela spelet i Unreal 4.

Vilken fruktansvärt konstig inställning...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tråkigt med youtube pixelation dock, för nåt halvår sen kunde vi lägga upp videor i riktigt hög kvalitet men det funkar inte längre. Har hör lite olika förklaringar men har inte jätte koll på vad som
har ändrats


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Hipshot:

Sluta posta nyheter om saker som ser bättre ut i Unreal, det är klart det ser bättre ut i Unreal 4, det hade sett sämre ut i Unreal 1. Capisce?

Vi kan väl åtminstone vänta tills han gjort hela spelet i Unreal 4.

Folk gillar att läsa dessa nyheter och titta på Unreal 4-klipp, så det är inte aktuellt att sluta publicera dem. Däremot är det fritt fram att låta bli att klicka på sådant man inte är intresserad av.

Jag klickade faktiskt fel, sedan blev jag upprörd pga det misstaget. Sedan lät jag det gå ut över fragzone och epic.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

mmmm elders scroll wow edition, ge mig


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

För att vara ärlig tyckte jag det inte var speciellt snyggt. Inte ens i jämnförelse med WoW. För att vara något gjort i Unreal 4. Lite för matt o detalj löst.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Hipshot:

Sluta posta nyheter om saker som ser bättre ut i Unreal, det är klart det ser bättre ut i Unreal 4, det hade sett sämre ut i Unreal 1. Capisce?

Vi kan väl åtminstone vänta tills han gjort hela spelet i Unreal 4.

Folk gillar att läsa dessa nyheter och titta på Unreal 4-klipp, så det är inte aktuellt att sluta publicera dem. Däremot är det fritt fram att låta bli att klicka på sådant man inte är intresserad av.

Jag klickade faktiskt fel, sedan blev jag upprörd pga det misstaget. Sedan lät jag det gå ut över fragzone och epic.

Jag hoppas du kan gå vidare med dagen efter detta fruktansvärda misstag. Ett felklick kan ju annars sätta käppar i hjulet för den mest tålmodige av oss.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

"Någon" hittade maximal vind i speedtree.

Inaktiv

bara jag som inte tycker det blev snyggare? mer realism är inte samma sak som snyggare.

Medlem

Musiken gör dock allt. Nostalgitripp.

Medlem

Blizzard spel i allmänhet har aldrig riktigt varit för realistisk design, det är oftast varma färger med en tvist av tecknat och realism.

Medlem

Hmm känns ju lite som en miss när man helt ändrar grafisk stil

Medlem

Naturen var helt OK än om lite fattig kanske. Det som verkligen imponerade var det som jag jag velat haft ända från början...mörka kvällar och svarta nätter! Hur mycket snyggare kunde inte WoW vara med en sådan ljussättning? Tänk vilken känsla att behöva en fackla på nätterna, eller ett ljusgivande pet?

Skrivet av MattiAce:

Tråkigt med youtube pixelation dock, för nåt halvår sen kunde vi lägga upp videor i riktigt hög kvalitet men det funkar inte längre. Har hör lite olika förklaringar men har inte jätte koll på vad som
har ändrats

Verkligen, första 10 sekunderna går verkligen inte att se i annat än ett jäkla blur :/

Skrivet av skoeldpadda:

Hmm känns ju lite som en miss när man helt ändrar grafisk stil

Håller med, nu blir det ju en konstig kombination av realism och "cartoon".

Medlem

Gökar ekorrarna i all vegetation i klippet?
Jäkla fladdrigt allting.

Tyckte det såg ganska fattigt ut. (om än att det är early build)

Medlem

Jag tycker faktiskt att det förstör spelet! Jag har svårt att spela nya och "bättre" spel än wow, just pga av att det är för fin grafik, jag tycker inte om den utan jag har fastnat i wow och möjligtvis grafiken i Wildstar.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Sluta posta nyheter om saker som ser bättre ut i Unreal, det är klart det ser bättre ut i Unreal 4, det hade sett sämre ut i Unreal 1. Capisce?

Vi kan väl åtminstone vänta tills han gjort hela spelet i Unreal 4.

STOP LIKING WHAT I DON'T LIKE!


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av Pholiage:

För att vara ärlig tyckte jag det inte var speciellt snyggt. Inte ens i jämnförelse med WoW. För att vara något gjort i Unreal 4. Lite för matt o detalj löst.

https://www.youtube.com/embed/ImuyHcpO2Hg

Den är ju inte ens färdig. Var I alpha som de sa i videon.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:
Skrivet av Pholiage:

För att vara ärlig tyckte jag det inte var speciellt snyggt. Inte ens i jämnförelse med WoW. För att vara något gjort i Unreal 4. Lite för matt o detalj löst.

https://www.youtube.com/embed/ImuyHcpO2Hg

Den är ju inte ens färdig. Var I alpha som de sa i videon.

Även om det är early build så var det fattigt. Skulle kunna rita i paint och kalla det early build. Näe det är ju ändå UE4 vi snackar om här. Ser mest ut som han har copy/paste gjort allt från UE egna bibliotek.

Medlem

Kan väl kallas "early build"?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Sluta posta nyheter om saker som ser bättre ut i Unreal, det är klart det ser bättre ut i Unreal 4, det hade sett sämre ut i Unreal 1. Capisce?

Vi kan väl åtminstone vänta tills han gjort hela spelet i Unreal 4.

Tacka gud att din oerhört tråkiga attityd inte har makt över vad som publiceras på den här sidan. Jag hade nog lämnat Fz för all evighet om du vore den som hade kontroll. Du hade drivit den här sidan in i glömskan och utplåning, eftersom du vet uppenbarligen inte vad vi andra läsare vill se.

rav
Medlem

De borde göra Ashenvale, skulle ju kunna bli riktigt fint.
Westfall, ser ju typ likadant ut som innan.

Medlem

åh musiken nostalgi.
man minns när man klev in i dessa nybörjar områden som nybörjare i Wow.
inte många timmar efter man hade hämtat spelet på natten i lokala spelaffären


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Träden "svajar"? Jo jag tackar hehe. Ser ju ut som om det är jordbävning. =D


signatur
Medlem
Skrivet av Moltoy:

Kunde de göra om wow i denna tappningen skulle jag nog fastna i spelet igen. Alla som spelat och spelar kommer nog ihåg den första "gubben" som man gjorde. För mig var det en odöd magiker, det minnet sitter kvar ännu som om det var igår. Alla som kört undead på vanilla tiden vet också hur jobbig kryptan var...det var tider det

Ja herregud... en gnome magiker var det i öppna betan, jag tyckte spelet var helt magiskt när man gick i Dun Morogh och senare i Loch Modan. Den känslan får jag _aldrig_ tillbaka, lite som någon som provar meth första gången... de strävar ju alltid efter den där första kicken sen.

1
Skriv svar