Sniper: Ghost Warrior 3 får crafting och öppna ytor – se 24 minuter gameplay!

Robot
Sniper: Ghost Warrior 3 får crafting och öppna ytor – se 24 minuter gameplay!
Medlem
Sniper: Ghost Warrior 3 får crafting och öppna ytor – se 24 minuter gameplay!

Kanske kan bli något roligt! Håller med att Ghost Warrior har varit EXTREMT linjärt tidigare. Håller tummarna för detta!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Är det bara för mig som spelet verkar få sjuka fps-drops?

Medlem

Tar bort lite av känslan med alla element som markörer som visar var fienden är, avstånd, steg på marken osv. Bättre inlevelse med minimal UI.

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Är det bara för mig som spelet verkar få sjuka fps-drops?

Är det bara för dig det inte står pre-alpha nere i högra hörnet?

Inaktiv
Skrivet av elPresidente:

Är det bara för mig som spelet verkar få sjuka fps-drops?

Nej, det är inte bara du.

I övrigt så ser spelet fortfarande väldigt torrt ut. Mindre B-känsla än tidigare inslag i serien men fortfarande själlöst och generiskt.

Medlem

Han pratar om hur viktig realismen är, ändå ser det ut som varje fiende har svalt glödlampor.

Mår nästan dåligt över sådant när man ser hur mycket potential det här spelet egentligen har. Spänningen blir tyvärr som bortblåst när det blir såhär enkelt att spela det.

Medlem

Hitta spår i spöregn... (ioff är hela spelet overkligt).. nm im out.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Som vanligt så är det "MURICA, FUCK YEAH!"

Varför kan man aldrig få spela som några andra för? Blir så jävla trött.

Skrivet av Easton:

Han pratar om hur viktig realismen är, ändå ser det ut som varje fiende har svalt glödlampor.

Mår nästan dåligt över sådant när man ser hur mycket potential det här spelet egentligen har. Spänningen blir tyvärr som bortblåst när det blir såhär enkelt att spela det.

Håller med. De lägger 99% av tiden på att göra snygga banor, och har inte tid / ork / kreativitet att fixa andra viktiga saker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Easton:

Han pratar om hur viktig realismen är, ändå ser det ut som varje fiende har svalt glödlampor.

Mår nästan dåligt över sådant när man ser hur mycket potential det här spelet egentligen har. Spänningen blir tyvärr som bortblåst när det blir såhär enkelt att spela det.

Ganska säker på att man kan stänga av det, har för mig att de förra spelen gjorde det när man höjde svårighetsgraden

Medlem

Hade nog varit kul om man stängde av all HUD

Geeks Gaming

Hoppas dom har ett hardcore läge. Då kan detta bli riktigt bra

Medlem

Jag tror spelen säljer, för att det finns ett stort sug efter något riktigt mysigt och trevligt spel inom denna genren, ensamvarg-taktiskt-sniper stilen. En av de mest omtyckta banorna inom CoD var just Sniper Banan i MW tror jag.

Ser framemot detta, hoppas dom kan leverera på vad dom lovar


signatur

Nämen!

Medlem

Undrar om alla skott kommer vara på 100m, inte mycket skicklighet över det direkt men det kanske blir lite väl lätt att komma undan om man kan skjuta på 600m+.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Som vanligt så är det "MURICA, FUCK YEAH!"

Varför kan man aldrig få spela som några andra för? Blir så jävla trött.

Antar att dom har ensamrätt på att vara badass.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Någon som vet något om multiplayer? Skummade lite i klippet så ber om ursäkt om det nämndes. Med tanke på upplägget känns det som att coop skulle kunna klämmas in utan att förstöra eller ändra spelet särskillt mycket.

Gnällkuk

Visst, pre-alpha, men stenarna såg ut som plast och det var ju horribel performance. Måste varit nere under 15fps stundtals, Mycket realism var det ju inte heler...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar