Game of Thrones: A Nest of Vipers

Robot
Game of Thrones: A Nest of Vipers

Telltale famlar i mörkret under stora delar av näst sista Game of Thrones-avsnittet. Men när de väl hittar hem hugger de oss rakt i hjärtat. Som vi väntat!

#telltale-games


Game of Thrones: A Nest of Vipers

Bra spelserie men Borderlands episoderna är bättre.

Medlem

Bra recension Fredrik, och betyget är mitt i prick.

En trea känns helt rätt. Det fanns visserligen några tyngre scener, inte minst det där ångestvalet som var rakt av briljant, men det övriga höll inte riktigt samma klass.

Apropå Gareds resa så blir jag inte riktigt klock på den. Där kan det bli totalt magplask eller något riktigt episkt.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Nemo:

Bra recension Fredrik, och betyget är mitt i prick.

En trea känns helt rätt. Det fanns visserligen några tyngre scener, inte minst det där ångestvalet som var rakt av briljant, men det övriga höll inte riktigt samma klass.

Apropå Gareds resa så blir jag inte riktigt klock på den. Där kan det bli totalt magplask eller något riktigt episkt.

Tack för dina fina ord!

Ja, det är ungefär så jag tänker om Gared. En del av mig är fullständigt likgiltig medan en annan tror att något riktigt maffigt ändå kan komma ur detta till sist. För det finns fortfarande något litet där som gör mig nyfiken.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Bra Artikel Fredde! Dock missade du att Forresters bor i Ironrath, inte ironwood, som är vad deras skogar består av

Redaktör
Ponny
Skrivet av Warwick:

Bra Artikel Fredde! Dock missade du att Forresters bor i Ironrath, inte ironwood, som är vad deras skogar består av

Doh! Klantfel. Tack för att du spottade, jag ändrar.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar