Bli den officiella rösten i speltrailer

Medlem
Bli den officiella rösten i speltrailer

Om den förra posten var i gränslandet till reklam, så är den här tveklöst reklam. Men, lite allmänt nöjd FZ-medlem också.

Jag lallar på med diverse marknadsföringsprylar när jag inte spelar spel, och en som jag är mäkta stolt över är den senaste kampanjen för Warhammer Vermintide. Här får spelaren, dvs vi som spelar spelen och inte några proffs för ändamålet, möjligheten att vara med i en lanseringskamanj som den officiella rösten i en trailer.

Det är skitsimpelt att vara med. Läs texten, spela in, ladda upp och skicka in.

Det här är ett jäkligt unikt tillfälle att få göra något som annars bara är till för proffsen och den utvalda rösten blir lite av en kvasikändis i spelvärlden kan man förmoda.

Som sagt. Det här är lite reklamigt iom att det är ett inlägg om en kampanj, men jag hoppas att ni har överseende med det då det som sagt är något som jag är sjukt stolt över. Plus att det är jäkligt kul också.

www.trailer-voice.com

#blogg


signatur
Medlem
Bli den officiella rösten i speltrailer

Rolig idé. Jag skickar in

Medlem

Tackar!
Det har gått enormt bra med inskickade röster. Det jag hade estimerat för hela kampanjen nåddes under de två första dagarna. Men det kanske mest beror på att jag är dålig på att estimera...


signatur
Medlem
Skrivet av Gunner:

Tackar!
Det har gått enormt bra med inskickade röster. Det jag hade estimerat för hela kampanjen nåddes under de två första dagarna. Men det kanske mest beror på att jag är dålig på att estimera...

Hehe. Vad bra att det gått bra! Jag är bara glad över att man fick chansen. Sen om man blir vald är en annan femma xD

Medlem

Det är sjukt stor variation på hur fraserna läses, och exakt vad juryn (dvs de som gör trailern) vill ha vet jag inte. Men de kommer ha en jäkla massa bidrag att gå igenom iaf.

Ryskt bidrag


signatur
1
Skriv svar