Driveclub har två miljoner anledningar att fira

Robot
Driveclub har två miljoner anledningar att fira

Stora siffror för Sonys racing. Och då har vi inte ens räknat med PS Plus-spelarna.

#driveclub, #evolution-studios


Medlem
Driveclub har två miljoner anledningar att fira

Spelet var okej, men inte mer än så. Jag hade hellre sett ett nytt Motorstorm i den grafikmotorn.

Medlem

BRA; ge oss ett NEXT GEN Motorstorm NU.

Gnällkuk

Försökte spela lite i helgen igen efter att ha låtit spelet vila helt mer eller mindre sedan en vecka efter launch. Klarade inte av att köra i 30 fps längre...

Stängde av efter kanske 10 minuter. Jävligt synd för det är rena rama porren annars


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Får ett 'nja' i betyg.


signatur

Styret upp och däcken ner

FM-guru
F.d. Sisyr

Får ett "jag har ingen PS4" i betyg.

Medlem

Bilspel ska inte vara i 30 fps ...

Motorstorm och Twisted metall, kommer nåt av dom till ps4 ?

Medlem
Skrivet av Luftman:

Bilspel ska inte vara i 30 fps ...

Vaffödåför?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av Luftman:

Bilspel ska inte vara i 30 fps ...

Vaffödåför?

Bilspel som driveclub försöker simulera verkligheten, bättre framerate förhöjer den, ger även bättre fartkänsla när det faktiskt går fort.

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av Luftman:

Bilspel ska inte vara i 30 fps ...

Vaffödåför?

Bilspel som driveclub försöker simulera verkligheten, bättre framerate förhöjer den, ger även bättre fartkänsla när det faktiskt går fort.

Simulera verkligheten? Får bli ett nej på det påståendet. Colin mcrae spelet på ps1 simulerade verkligheten bättre. Jag förstår hur du tänker men driveclubs problem ligger inte i frameraten.


signatur

Styret upp och däcken ner

1
Skriv svar