Submerged
Hela vägen från Australien kommer en av de vackraste katastrofer vi har sett på länge i ett äventyr som borde erbjuda både svindel och en blöt drunkningsdöd. Det vi upptäcker är dock något helt annat.
#submerged, #uppercut-games, #i
Om det är den nedersta bilden i texten du tänker på är det en knölval men det finns några olika arter, inklusive flygfiskar (som man kan tro att just den här knölvalen försöker efterlikna).
Haha ja bildgooglar jag det så känner jag mig plötsligt inte som en val-biolog
Det såg intressant ut först, men när jag väl såg lite gameplay, så fanns det tyvärr många smådetaljer som vi med Asperger brukar störa oss på väldigt mycket. Jag gjorde det i alla fall
Blev mycket intresserad av smådetaljerna, berätta gärna om du har lust
Det såg intressant ut först, men när jag väl såg lite gameplay, så fanns det tyvärr många smådetaljer som vi med Asperger brukar störa oss på väldigt mycket. Jag gjorde det i alla fall
1) Objekt som går igenom väggar, kanter och andra objekt
2) När karaktären springer, så ser det ut som att hon glider fram, medan hon springer
3) Man kan nästan omöjligt hålla balansen, när man har benen böjda på en mycket liten yta (när hon klättrar). Man skulle lätt ramla baklänges då, såvida man inte har väldigt bra benmuskler och bra balansförmåga
Jag älskar detaljer, så det är därför jag störde mig på dessa saker, som i och för sig inte var många. Det finns säkert fler saker som jag skulle störa mig på i Submerged. Därför skrev jag att det fanns många saker, även om det kanske var lite fel av mig att säga.
1) Objekt som går igenom väggar, kanter och andra objekt
2) När karaktären springer, så ser det ut som att hon glider fram, medan hon springer
3) Man kan nästan omöjligt hålla balansen, när man har benen böjda på en mycket liten yta (när hon klättrar). Man skulle lätt ramla baklänges då, såvida man inte har väldigt bra benmuskler och bra balansförmåga
Jag älskar detaljer, så det är därför jag störde mig på dessa saker, som i och för sig inte var många. Det finns säkert fler saker som jag skulle störa mig på i Submerged. Därför skrev jag att det fanns många saker, även om det kanske var lite fel av mig att säga.
Intressant bäst att du håller dig undan submerged då