Hjälp! med XBOX

Medlem
Hjälp! med XBOX

Jag skickade in mitt xbox för att det fick sönder, nu har jag fått tillbaks ett nytt, men jag hittar inte ett av mina spel. Jag kom på nu att ett av spelen (Mirrors Edge) Kan ha suttit kvar i det gamla xboxet. Vad ska jag göra?

Medlem

Installerade du spelet i din HDD?


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Du fick tydliga instruktioner om att inte skicka in några spel, det är borta och du kan inte göra något åt det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jasså, fan också, jaja ett misstag är inge farligt^^

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Du fick tydliga instruktioner om att inte skicka in några spel, det är borta och du kan inte göra något åt det.

i detta fallet var det nog ett misstag, men vad gör man om ens maskin tvärdör och ett spel ligger i som man inte kan få ut och man måste skicka iväg maskinen, det lär man inte heller få nån ersättning för eller att dom skickar med skivan med den lagade eller utbytta xboxen ?

Medlem

Det är därför man alltid ska ta ut skivan efter att man har spelat.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Det finns en hål där man kan stoppa in ett gem under faceplaten som tvingar ut släden.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

xboxet var inte trasigt, eller fläktarna var det så om man använde den och spelade så stängdes den av. Min kompis spelade mirrors edge och jag trodde att han tog ut det. Sedan hade jag packat och tejpat lådan. Kom på detta när skivan ej låg i fodralet.

Medlem

Shit happends.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

med ps3an då jag skickade in den så skrev man en felbeskrivning. Där skrev jag "fifa 09 ligger i". Och kommer få tillbaka den snart.

Medlem

Haha, sånna misstag får inte bara hända


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Citat:

Shit happends.

1
Skriv svar